Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Βίκυ Χατζηβασιλείου: Δεν επιτέθηκα στον Λάκη Λαζόπουλο. Παραποιούν τα λόγια μου για να πουλάνε φύλλα!


Για το μέλλον της εκπομπής της αλλά και την...επίθεση στον Λάκη...
Λαζόπουλο μίλησε μεταξύ άλλων στην εφημερίδα "real" η Βίκυ Χατζηβασιλείου.



Όπως αποκάλυψε η παρουσιάστρια το κανάλι έχει δείξει την πρόθεση του να συνεχίσει η εκπομπή, αλλά ακόμα είναι όλα σε θεωρητικό επίπεδο, δεν έχουν μπει οι σχετικές υπογραφές.

Όσο για την "επίθεσή" της στον Λάκη Λαζόπουλο δηλώνει: "Έχω επιτεθεί εγώ στον κ. Λαζόπουλο; Αστιεύεστε μάλλον! Το διαβάσατε στη συνέντευξη ή διαβάσατε τους τίτλους που κατασκευάζουν διάφοροι για να πουλήσουν; Να διαβάσετε τη συνέντευξη μου και αν βρείτε την παραμικρή αιχμή προς το πρόσωπο του Λάκη Λαζόπουλου, τρυπήστε μου τη μύτη. Τον Λάκη τον αγαπώ πάρα πολύ και όχι επειδή είναι στον ALPHA. Έχουμε μια σχέση που κρατάει πολλά χρόνια πριν πάμε στο κανάλι και οι δύο. Το ότι παραποιούν αυτά που λέμε για να πουλάνε μερικά φύλλα παραπάνω έχει καταντήσει αηδία".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.