Η Google έχει παράδοση στα πρωταπριλιάτικα αστεία και όπως κάθε χρόνο παρουσίασε κι εφέτος την πρότασή της. Παρακάτω συγκεντρώσαμε τις 3 πιο αστείες Πρωταπριλιάτικες φάρσες της εταιρείας που έγιναν πιστευτές και προκάλεσαν θαυμασμό...
2000 - η πρώτη φάρσα
Όλα άρχισαν το 2000 όταν η εταιρεία έκανε την πρώτη της φάρσα, λίγο μετά την ίδρυσή της. Η φάρσα με τίτλο MentaPlex προσπαθούσε να πείσει τους χρήστες ότι η μηχανή αναζήτησης μπορεί να διαβάσει το μυαλό του χρήστη και να βρει τα κατάλληλα αποτελέσματα. Η Google έδωσε στους χρήστες οδηγίες για το πως μπορεί να γίνει αυτό λέγοντας “μην κουνάτε το κεφάλι σας όταν σκέφτεστε για να μην εμποδιστεί το έργο της μηχανής αναζήτησης”.
2002 - η επιτυχία της
Το 2002 είναι ίσως η χρονιά που έγινε η καλύτερη φάρσα της εταιρείας που γνώριζε ήδη μεγάλη επιτυχία. Η Google αποκάλυψε το μυστικό πίσω από τον αλγόριθμο που βγάζει πρώτο ένα site στη μηχανή αναζήτησης. Η Google δήλωσε ότι έχει στην κατοχή της μια ορδή από περιστέρια που ανάλογα με τη συμπεριφορά τους σε κάθε σελίδα, η εταιρεία αποφασίζει αν θα μπουν στην πρώτη σελίδα ή όχι. Πρόκειται για το γνωστό Pigeon Rank που έμεινε στην ιστορία.
2010 - μετάφραση στις κραυγές των ζώων
Το 2010 η Google παρουσίασε την 1η Απριλίου την μετάφραση για τις κραυγές των ζώων. Η εταιρεία είχε ήδη παρουσιάσει το Google Translate, την υπηρεσία μετάφρασης που μπορεί να μεταφράσει δεκάδες γλώσσες και δήλωσε ότι η συγκεκριμένη μηχανή αναζήτησης θα μπορεί να καταλάβει τις κραυγές των ζώων και να κάνει την ανάλογη μετάφραση. Μάλιστα η εταιρεία παρουσίασε και ένα βίντεο που αποδείκνυε τα λεγόμενά της.
ΠΗΓΗ: e-go.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.