Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Πασίγνωστη ηθοποιός: ''Έχω σνιφάρει κόκα μόνο 5 φορές στη ζωή μου''!

Ο κόσμος το χει τούμπανο και αυτή κρυφό καμάρι!
''Έχω κάνει ναρκωτικά, ας πούμε έχω σνιφάρει κόκα τέσσερις ή πέντε φορές, δεν θυμάμαι ακριβώς. Επίσης, έχω...


 καπνίσει αρκετές φορές μαριχουάνα και έχω κάνει και έκστασι'' δήλωσε η Lindsay Lohan!

H ηθοποιός,σύμφωνα με το athensbars.gr, δε δίστασε να αποκαλύψει πως ποτέ δεν έχει δοκιμάσει πιο βαριά ναρκωτικά: ''Είναι αλήθεια πως έχω κάνει ναρκωτικά αλλά ποτέ δεν έχω κάνει ηρωίνη, ούτε έχω τρυπηθεί ποτέ στη ζωή μου''! Kαλά δεσποινίς μην παίρνεις κι όρκο!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.