Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΤΑΡ:Το 2015 ξεκινούν τα έργα,από ποιες πόλεις θα περάσει;

Την ολοκληρωμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών και Κοινωνικών Επιπτώσεων (ΜΠΚΕ) στο υπουργείο Ενέργειας, Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής υπέβαλε ο TAP, μετά από...


 περίπου 4 χρόνια εργασιών για την επιλογή και βελτιστοποίηση της όδευσης του αγωγού στην Ελλάδα.

Στη μελέτη περιγράφεται λεπτομερώς η διαδρομή που θα ακολουθήσει ο αγωγός του φυσικού αερίου, ο οποίος στο ελληνικό κομμάτι του θα έχει μήκος 543 χιλιόμετρα και θα μεταφέρει 10 δισ. κυβικά μέτρα φυσικού αερίου ετησίως.

Προβλέπεται ένας σταθμός συμπίεσης στον Έβρο, ενώ υπάρχει πρόβλεψη και για έναν ακόμη στις Σέρρες, αν αποφασιστεί ο διπλασιασμός της μεταφορικής ικανότητας του αγωγού από 10 σε 20 δισ. κυβικά μέτρα φυσικού αερίου.

Ο αγωγός θα διέλθει από επτά περιοχές Natura 2000 στις οποίες θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές χωρίς διάνοιξη τάφρου στις διασταυρώσεις με τους ποταμούς (όπως τεχνικές μικροσηράγγων ή οριζόντια κατευθυνόμενη διάτρηση).

Όπως αναφέρει η μελέτη, κάποιοι καλλιεργητές θα υποχρεωθούν να αλλάξουν καλλιέργειες και άλλοι να τις εγκαταλείψουν, λαμβάνοντας αποζημίωση. Παράλληλα, τονίζεται ότι θα υπάρξουν και επιπτώσεις στο περιβάλλον, τις οποίες η κοινοπραξία ΤΑΡ εντοπίζει στο ότι οι τακτικές συντηρήσεις του έργου δεν θα επιτρέπουν τη βλάστηση δέντρων με βαθιές ρίζες κοντά στον αγωγό.

Ο αγωγός θα τοποθετηθεί ένα μέτρο κάτω από την επιφάνεια της γης, ενώ η ζώνη εργασίας του θα απαιτήσει συνολικά 2.000 εκτάρια γης.

Η κατασκευή του έργου στην Ελλάδα αναμένεται να αρχίσει στα μέσα του 2015 και προβλέπεται να διαρκέσει περίπου 3,5 χρόνια.

Διαβάστε αναλυτικά τη μελέτη ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.