Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Σαν σήμερα ο Παπουτσής, ως υπουργός Ναυτιλίας, πήρε στο λαιμό του 82 ψυχές στο Σάμινα

Στο planet-greece δεν ξεχνάμε...

25 Σεπτεμβρίου 2000, ώρα: 22:15, νήσος Πάρος. Το Ε/Γ-Ο/Γ Εξπρές Σάμινα της εταιρείας Minoan Flying Dolphins παρεκκλίνει της καθορισμένης πορείας του και προσκρούει στο σύμπλεγμα βραχονησίδων Πόρτες, δύο ναυτικά μίλια ανοιχτά της Πάρου...



Στο θάλαμο επιχειρήσεων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας (ΥΕΝ) το περιστατικό αρχικά δεν εμπνέει ανησυχία. Ωστόσο, οι επιβαίνοντες επικοινωνούν με τηλεοπτικούς σταθμούς και δίνουν την πραγματική διάσταση του συμβάντος. Το Σαμινα βυθίζεται!”

Κανείς δεν φαίνεται να θυμάται ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα που διέπραξαν οι έλληνες εφοπλιστές σε συνεργασία με το πολιτικό σύστημα πριν 11 χρόνια και που είχε σαν αποτέλεσμα 82 νεκρούς.

Με 82 ψυχές στο σάπιο σεντούκι της πολιτικής σταδιοδρομίας του, ο Παπουτσής ούτε παραιτήθηκε,ούτε εξαφανίστηκε πολιτικά όπως ήταν λογικό να συμβεί και όπως θα συνέβαινε σε κάθε πολιτισμένη χώρα.

Ας μην ξεχνάμε οτι επι ενα μήνα έως την νύχτα που βυθίστηκε, το πλοίο κυκλοφορούσε χωρίς τα απαραίτητα πιστοποιητικά αξιοπλοϊας. Ποτέ επίσης δεν είχε γίνει έλεγχος στο Σαμίνα. Και στις δυο αυτές περιπτώσεις την ευθύνη έχουν υπηρεσίες του τοτε υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας. Ποιός όμως περίμενε να κάνουν σωστά τη δουλειά τους οι υπηρεσίες την στιγμή που ο Υπουργός Χρήστος Παπουτσής συμετείχε στις δεξιώσεις του εφοπλιστη Σφηνιά όπως αποκαλύφθηκε εκ των υστέρων με δημοσιεύματα και βίντεο που έιδαν το φως της δημοσιότητας.

Ας μην ξεχνάμε επίσης την περίπτωση με τα νεοπαραληφθέντα ελικόπτερα SAR (search and rescue, έρευνας και διάσωσης); Τα ελληνικά πληρώματα δεν είχαν ολοκληρώσει την εκπαίδευσή τους, όμως ο Γάλλος εκπαιδευτής αλλά και τα ελληνικά πληρώματα προσφέρθηκαν να κάνούν νυχτερινή πτήση, ώστε να επιχειρήσουν έστω φωτισμό της περιοχής του ναυαγίου.

Ο... κύριος Παπουτσής απαγόρευσε την επιχείρηση, τρέμοντας ένα πιθανό ατύχημα που θα “σταλάκωνε” κι άλλο την εικόνα του θιάσου που λεγόταν “κυβέρνηση Σημιτη”.

Αντιθέτως την επόμενη μέρα δεν έδειξε κανέναν ενδοιασμο να μετατρέψει τα ελικόπτερα σε προσωπικό μεταφορικό του μέσο.

Πήρε το SAR για να επισκεφθεί την Πάρο. Είναι βλέπετε ιδιαιτέρως άνετο σε απλές πτήσεις, καθώς έχει ειδικό αντικραδασμικό σύστημα. Ήταν και ολοκαίνουργιο ότι πρέπει για εναν Υπουργό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.