Έδωσε 1,3 εκατ. ευρώ για να αγοράσει τo συλλεκτικό νέο μοντέλο της Ferrari, Laferrari, και τώρα την πουλάει ως μεταχειρισμένη σχεδόν στην διπλάσια τιμή!!!...
Ένα εκατομμύριο ευρώ σχεδιάζει να βγάλει μέσα σε λίγες μέρες ο αγοραστής της πρώτης LaFerrari.
Για να μπορέσει πάντως κάποιος να το κάνει αυτό, θα πρέπει να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των αγοραστών μιας συλλεκτικής Ferrari , πράγμα που μόνο εύκολο δεν είναι.
Παρά το γεγονός ότι μόνο 499 LaFerraris θα κατασκευαστούν, φαίνεται ότι ο ιδιοκτήτης του πρώτου μοντέλου παραγωγής έχει ήδη αποφασίσει να πουλήσει το αυτοκίνητο.
Παρά το γεγονός ότι μόνο 499 LaFerraris θα κατασκευαστούν, φαίνεται ότι ο ιδιοκτήτης του πρώτου μοντέλου παραγωγής έχει ήδη αποφασίσει να πουλήσει το αυτοκίνητο.
Το supercar λοιπόν που φέρει τον αριθμό Νο.1/ 499 σε ειδική πλακέτα, η πρώτη LaFerrari παραγωγής έχει αναρτηθεί προς πώληση στην ιστοσελίδα του αντιπροσώπου πολυτελών μεταχειρισμένων αυτοκινήτων SEMCO από το Μόναχο (Γερμανία). Το εξωτικό ιταλικό αυτοκίνητο πωλείται έναντι 2.380.000€ ( συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ ) και έχει μόλις 200 χιλιόμετρα στο κοντέρ. Η τιμή είναι κατά 1.000.000€ ακριβότερη, καθώς το πρώτο μοντέλο, αγοράστηκε μόλις για...1.300.000€
Έτσι , για εκείνους που μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα LaFerrari , αλλά δεν μπορούν να το αγοράσουν από την εταιρία γιατί η σχετική λίστα έχει συμπληρωθεί, έχουν τώρα τον τρόπο να κάνουν το ιταλικό μοντέλο δικό τους.
Το υβριδικό LaFerrari έχει μια συνολική απόδοση 963 ίππων και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα .
Η ονομασία του είναι «LaFerrari» - «Η Ferrari» δηλαδή, με την ιταλική φίρμα να θέλει με αυτόν τον τρόπο να δώσει έμφαση στο ότι το εν λόγω μοντέλο αποτελεί το απόλυτο supercar που βγήκε ποτέ από τη γραμμή παραγωγής του Maranello. Με πιο απλά λόγια πρόκειται για το πιο ακραίο και supercar παραγωγής που κατασκεύασε ποτέ το ιταλικό εργοστάσιο.
«Επιλέξαμε αυτό το όνομα γιατί αποτελεί τον καλύτερο τρόπο έκφρασης αυτού που διακρίνει την εταιρεία μας – της αναζήτησης της τελειότητας. Σε ότι αφορά στην τεχνολογική καινοτομία, τις επιδόσεις, το εντυπωσιακό στιλ και φυσικά την οδηγική απόλαυση», δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας κόκκινης ντίβας στο περίπτερο της εταιρείας στη Γενεύη.
Η LaFerrari είναι το «παιδί» της σχεδιαστικής ομάδας του Flavio Manzoni και επί της ουσίας αποτελεί την διάδοχο της θρυλικής Enzo. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, πρόκειται για το πιο φιλόδοξο project της Ferrari, συνδυάζοντας τεχνολογία GT και Formula 1.
Η LaFerrari, για το σασί της οποίας χρησιμοποιήθηκαν 4 είδη διαφορετικών ανθρακονημάτων, είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της φίρμας που χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία. Ο V12 των 6.262cc αποδίδει 800 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει επιπλέον 163 ίππους εκτινάσσοντας τη συνολική ισχύ να φτάνει τα 963 «καθαρόαιμα» και τη μέγιστη τιμή της ροπής να ανέρχεται σε 900Nm! Πραγματικό... ιπποφορβείο, δηλαδή.
Μπορεί να μη διαθέτει αεροτομή τύπου DRS όπως συμβαίνει με τον άμεσο ανταγωνιστή, τη McLaren P1, ωστόσο φέρει ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία που κάνουν ανάλογη δουλειά.
Στη νέα Ferrari, η οποία αποτελεί το αντίπαλο δέος της McLaren P1, υπάρχει σύστημα HY-KERS, το οποίο βασίζεται στο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS) που έχει εξελίξει η εταιρεία για το μονοθέσιο της Formula 1.
Και πάμε στο «καυτό» θέμα των επιδόσεων. Οι αριθμοί που ανακοινώνει η Ferrari προκαλούν... ίλιγγο: Τελική ταχύτητα άνω των 350km/h, τα 0-100km/h έρχονται σε λιγότερα από 3", τα 0-200km/h σε κάτω από 7" και τα 0-300km/h μόλις σε 15".
H LaFerrari «γυρίζει» την πίστα του Fiorano σε χρόνο κάτω του 1'20, 5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Enzo και 3 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την F12berlinetta που αποτελούσε μέχρι σήμερα το σημείο αναφοράς.
Έτσι , για εκείνους που μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα LaFerrari , αλλά δεν μπορούν να το αγοράσουν από την εταιρία γιατί η σχετική λίστα έχει συμπληρωθεί, έχουν τώρα τον τρόπο να κάνουν το ιταλικό μοντέλο δικό τους.
Το υβριδικό LaFerrari έχει μια συνολική απόδοση 963 ίππων και επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα .
Η ονομασία του είναι «LaFerrari» - «Η Ferrari» δηλαδή, με την ιταλική φίρμα να θέλει με αυτόν τον τρόπο να δώσει έμφαση στο ότι το εν λόγω μοντέλο αποτελεί το απόλυτο supercar που βγήκε ποτέ από τη γραμμή παραγωγής του Maranello. Με πιο απλά λόγια πρόκειται για το πιο ακραίο και supercar παραγωγής που κατασκεύασε ποτέ το ιταλικό εργοστάσιο.
«Επιλέξαμε αυτό το όνομα γιατί αποτελεί τον καλύτερο τρόπο έκφρασης αυτού που διακρίνει την εταιρεία μας – της αναζήτησης της τελειότητας. Σε ότι αφορά στην τεχνολογική καινοτομία, τις επιδόσεις, το εντυπωσιακό στιλ και φυσικά την οδηγική απόλαυση», δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας κόκκινης ντίβας στο περίπτερο της εταιρείας στη Γενεύη.
Η LaFerrari είναι το «παιδί» της σχεδιαστικής ομάδας του Flavio Manzoni και επί της ουσίας αποτελεί την διάδοχο της θρυλικής Enzo. Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, πρόκειται για το πιο φιλόδοξο project της Ferrari, συνδυάζοντας τεχνολογία GT και Formula 1.
Η LaFerrari, για το σασί της οποίας χρησιμοποιήθηκαν 4 είδη διαφορετικών ανθρακονημάτων, είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής της φίρμας που χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία. Ο V12 των 6.262cc αποδίδει 800 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει επιπλέον 163 ίππους εκτινάσσοντας τη συνολική ισχύ να φτάνει τα 963 «καθαρόαιμα» και τη μέγιστη τιμή της ροπής να ανέρχεται σε 900Nm! Πραγματικό... ιπποφορβείο, δηλαδή.
Μπορεί να μη διαθέτει αεροτομή τύπου DRS όπως συμβαίνει με τον άμεσο ανταγωνιστή, τη McLaren P1, ωστόσο φέρει ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία που κάνουν ανάλογη δουλειά.
Στη νέα Ferrari, η οποία αποτελεί το αντίπαλο δέος της McLaren P1, υπάρχει σύστημα HY-KERS, το οποίο βασίζεται στο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας (KERS) που έχει εξελίξει η εταιρεία για το μονοθέσιο της Formula 1.
Και πάμε στο «καυτό» θέμα των επιδόσεων. Οι αριθμοί που ανακοινώνει η Ferrari προκαλούν... ίλιγγο: Τελική ταχύτητα άνω των 350km/h, τα 0-100km/h έρχονται σε λιγότερα από 3", τα 0-200km/h σε κάτω από 7" και τα 0-300km/h μόλις σε 15".
H LaFerrari «γυρίζει» την πίστα του Fiorano σε χρόνο κάτω του 1'20, 5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Enzo και 3 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την F12berlinetta που αποτελούσε μέχρι σήμερα το σημείο αναφοράς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.