Σύμφωνα με δημοσίευμα του Βήματος, η εν λόγω γερμανική εταιρεία ενδιαφέρεται για τα ΚΤΕΟ των μεγαλύτερων πόλεων και όχι για το σύνολό τους- 57 σε όλη τη χώρα- καθώς κάτι τέτοιο θα απαιτούσε αρκετά εκατομμύρια για τον εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι Γερμανοί ενδιαφέρονται κυρίως για τις τοποθεσίες στις οποίες βρίσκονται τα κρατικά ΚΤΕΟ και στόχος τους είναι να εμπλακούν με τη μέθοδο της Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού τομέα για την ιδιωτικοποίηση επιλεγμένων ΚΤΕΟ της Αθήνας, Θεσσαλονίκης και άλλων μεγάλων πόλεων. Το πλάνο τους έχει εκσυγχρονισμό, αναδιοργάνωση και βέβαια λειτουργία των εγκαταστάσεων.
Το «Βήμα» κάνει λόγο για διεθνή διαγωνισμό από την Ειδική Γραμματεία ΣΔΙΤ του υπουργείου Ανάπτυξης. Ο ιδιωτικός φορέας σύμπραξης θα αναλάβει έναντι τιμήματος ή ενοικίου τις εγκαταστάσεις, την άδεια λειτουργίας και θα τα δουλέψει επιλέγοντας ελεύθερα το προσωπικό που θα κρατήσει.
Το μέγεθος της αγοράς των ΚΤΕΟ υπολογίζεται στα 120 εκατ. ευρώ- αν περνούν από το διετή έλεγχο και τα 6 εκατ. οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Ομως αυτή τη στιγμή εκτιμάται πως το 40% των αυτοκινήτων είναι στους δρόμους χωρίς να έχει περάσει από ΚΤΕΟ για χρόνια.
Αυτή τη στιγμή λειτουργούν μόνο 10 δημόσια ΚΤΕΟ (Ιωαννίνων, Κοζάνης, Φλώρινας, Φωκίδας, Γρεβενών, Τρικάλων, Αλεξανδρούπολης, Ορεστιάδας, Πύργου, Καβάλας) καθώς ήταν τα μοναδικά που προσαρμόστηκαν στις προϋποθέσεις που προβλέπονται από το νόμο. Το ερχόμενο καλοκαίρι εκπνέει η προθεσμία ώστε τα υπόλοιπα 47 να υιοθετήσουν τις ελάχιστες προϋποθέσεις του νόμου αλλιώς θα κλείσουν.
Πηγή:iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.