Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Τα παράβολα φεύγουν, η τιμή τους… μένει!

Τα παράβολα όπως τα ξέρουμε παίρνουν τέλος από τα τέλη του Ιανουαρίου. Όλα πλέον, όπως έγινε και με τα τέλη κυκλοφορίας θα γίνονται ηλεκτρονικά και μόνο με μια απόδειξη από την τράπεζα ή τα ΕΛΤΑ...
Ουσιαστικά 1.800 παράβολα διαφόρων ειδών καταργούνται από τα τέλη του μήνα. Οι πολίτες δεν έχουν παρά να μπαίνουν στην ιστοσελίδα της Γ.Γ. Πληροφορικών Συστημάτων και στην ειδική εφαρμογή e παράβολο να συμπληρώσει τα στοιχεία του. Στη συνέχεια λαμβάνει αυτομάτως ένα mail με έναν κωδικό με τον οποίο εξοφλεί το ποσό είτε ηλεκτρονικά μέσω του υπολογιστή, είτε σε κάποια τράπεζα ή υποκατάστημα των ΕΛ.ΤΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.