Οι κάτοικοι άνοιξαν τα διόδια και η αστυνομία,διέκοψε την κίνηση των οχημάτων προκειμένου να μην χάσει έσοδα η Νέα Οδός.Εκτρέπουν τα οχήματα στην παλιά εθνική οδό.Ποιός Καραγκιόζης δίνει τέτοιες εντολές;
Παρουσία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων πραγματοποιείται αυτήν την ώρα συγκέντρωση στα διόδια Αφινδών από περίπου 2.000 κατοίκους των γύρω περιοχών και...
οργανώσεις που διαμαρτύρονται για τις αυξήσεις στο ύψος των διοδίων.
Οι κάτοικοι που αρχικά συγκεντρώθηκαν στον παράδρομο της Εθνικής, κατέλαβαν τα διόδια και σήκωσαν τις μπάρες αφήνοντας τα οχήματα να περνούν ελεύθερα.
Στη συνέχεια όμως περιπολικό της αστυνομίας έκλεισε το ρεύμα προς Λαμία και η αστυνομία έστελνε τα οχήματα προς Αγιο Στέφανο, προκαλώντας την οργή των κατοίκων.
Προς στιγμήν δημιουργήθηκε μικρή ένταση όταν κάποιοι κάτοικοι περικύκλωσαν το περιπολικό που είχε διακόψει το ρέυμα της εθνικής. Ορισμένοι μάλιστα άρχισαν να χτυπούν το όχημα ο οδηγός του οποίου έβαλε μπροστά κι έφυγε από το σημείο. Με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων το επεισόδιο έλαβε τέλος.
Οι δήμαρχοι Ωρωπού, Κηφισιάς και Διονύσου κάνουν λόγο για απαξίωση της περιοχής και χαρακτηρίζουν την κατάσταση απαράδεκτη. Όπως λένε, για να μετακινούνται οι πολίτες μέσα στους δήμους τους πρέπει να πληρώνουν διόδια.
Χρυσοχοϊδης: Έχει δίκιο ο κόσμος να δυσανασχετεί, αλλά...
Ο υπουργός μεταφορών Μιχ. Χρυσοχοϊδης σε συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής δηλώνει πως ο κόσμος έχει δίκιο να δυσανασχετεί για τα διόδια, υπογραμμίζοντας ωστόσο πως εκείνο που έχει σημασία είναι η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων.
“Το κόστος μετακίνησης, όχι τα διόδια, είναι στην Ελλάδα ακριβό. Πρόκειται για σκληρή συνέπεια του παρελθόντος. Το κόστος των αυτοκινητοδρόμων έχει συμφωνηθεί από το 2007. Οταν τα έργα κατέρρευσαν το 2011, έγιναν νέες, σκληρές διαπραγματεύσεις. Επιτύχαμε να ξαναρχίσουν τα έργα, δηλαδή 34 τράπεζες να τα ξαναχρηματοδοτήσουν. Το κόστος κατασκευής είτε θα το πλήρωναν οι χρήστες των δρόμων είτε οριζόντια και άδικα όλοι οι φορολογούμενοι, ακόμη και όσοι δεν χρησιμοποιούν τους δρόμους. Όσοι λοιπόν λένε «να πληρώσει το κράτος», δεν καταλαβαίνουν ή κοροϊδεύουν” αναφέρει και συμπληρώνει ότι τα διόδια πάνε στη συντήρηση και κατασκευή των δρόμων, στην ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων. “Αυτά τα έργα έπρεπε με κάθε κόστος να επαναρχίσουν. Διότι θα συμβάλουν στην επιθυμητή εκκίνηση για ανάπτυξη” αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ρεπορτάζ Μιχάλης Λαγάνης από newsit.gr
σσ planet-greece:Πριν από λίγο η αστυνομία,έπειτα από έντονες διαμαρτυρίες οδηγών στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου όπου γινόταν εκτροπή προς την παλαιά εθνική οδό,αναγκάστηκε να ανοίξει το δρόμο και αυτή τη στιγμή η διέλευση των οχημάτων γίνεται ελεύθερα από τα διόδια των Αφιδνών.
Παρουσία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων πραγματοποιείται αυτήν την ώρα συγκέντρωση στα διόδια Αφινδών από περίπου 2.000 κατοίκους των γύρω περιοχών και...
οργανώσεις που διαμαρτύρονται για τις αυξήσεις στο ύψος των διοδίων.
Οι κάτοικοι που αρχικά συγκεντρώθηκαν στον παράδρομο της Εθνικής, κατέλαβαν τα διόδια και σήκωσαν τις μπάρες αφήνοντας τα οχήματα να περνούν ελεύθερα.
Στη συνέχεια όμως περιπολικό της αστυνομίας έκλεισε το ρεύμα προς Λαμία και η αστυνομία έστελνε τα οχήματα προς Αγιο Στέφανο, προκαλώντας την οργή των κατοίκων.
Προς στιγμήν δημιουργήθηκε μικρή ένταση όταν κάποιοι κάτοικοι περικύκλωσαν το περιπολικό που είχε διακόψει το ρέυμα της εθνικής. Ορισμένοι μάλιστα άρχισαν να χτυπούν το όχημα ο οδηγός του οποίου έβαλε μπροστά κι έφυγε από το σημείο. Με την παρέμβαση των ψυχραιμότερων το επεισόδιο έλαβε τέλος.
Οι δήμαρχοι Ωρωπού, Κηφισιάς και Διονύσου κάνουν λόγο για απαξίωση της περιοχής και χαρακτηρίζουν την κατάσταση απαράδεκτη. Όπως λένε, για να μετακινούνται οι πολίτες μέσα στους δήμους τους πρέπει να πληρώνουν διόδια.
Χρυσοχοϊδης: Έχει δίκιο ο κόσμος να δυσανασχετεί, αλλά...
Ο υπουργός μεταφορών Μιχ. Χρυσοχοϊδης σε συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής δηλώνει πως ο κόσμος έχει δίκιο να δυσανασχετεί για τα διόδια, υπογραμμίζοντας ωστόσο πως εκείνο που έχει σημασία είναι η επανεκκίνηση των μεγάλων έργων.
“Το κόστος μετακίνησης, όχι τα διόδια, είναι στην Ελλάδα ακριβό. Πρόκειται για σκληρή συνέπεια του παρελθόντος. Το κόστος των αυτοκινητοδρόμων έχει συμφωνηθεί από το 2007. Οταν τα έργα κατέρρευσαν το 2011, έγιναν νέες, σκληρές διαπραγματεύσεις. Επιτύχαμε να ξαναρχίσουν τα έργα, δηλαδή 34 τράπεζες να τα ξαναχρηματοδοτήσουν. Το κόστος κατασκευής είτε θα το πλήρωναν οι χρήστες των δρόμων είτε οριζόντια και άδικα όλοι οι φορολογούμενοι, ακόμη και όσοι δεν χρησιμοποιούν τους δρόμους. Όσοι λοιπόν λένε «να πληρώσει το κράτος», δεν καταλαβαίνουν ή κοροϊδεύουν” αναφέρει και συμπληρώνει ότι τα διόδια πάνε στη συντήρηση και κατασκευή των δρόμων, στην ολοκλήρωση των αυτοκινητοδρόμων. “Αυτά τα έργα έπρεπε με κάθε κόστος να επαναρχίσουν. Διότι θα συμβάλουν στην επιθυμητή εκκίνηση για ανάπτυξη” αναφέρει χαρακτηριστικά.
Ρεπορτάζ Μιχάλης Λαγάνης από newsit.gr
σσ planet-greece:Πριν από λίγο η αστυνομία,έπειτα από έντονες διαμαρτυρίες οδηγών στην περιοχή του Αγίου Στεφάνου όπου γινόταν εκτροπή προς την παλαιά εθνική οδό,αναγκάστηκε να ανοίξει το δρόμο και αυτή τη στιγμή η διέλευση των οχημάτων γίνεται ελεύθερα από τα διόδια των Αφιδνών.
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΝΑ ΕΞΕΓΕΡΘΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΠΤΙΣΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΕΣΤΙΑΣΗ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΛΠ ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΦΠΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΥΚΟΤΑΡΕΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΥΣ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΡΑΙΝΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΦΤΙΝΗΝΟΥΝ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ