Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Πώς εξαπατούσαν τους πελάτες τους γυμναστήρια και κέντρα αισθητικής ;

Διαστάσεις χιονοστιβάδας λαμβάνουν οι καταγγελίες καταναλωτών που υποστηρίζουν ότι εξαπατήθηκαν από Ινστιτούτα Αισθητικής και Γυμναστήρια σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και το Συνήγορο του Καταναλωτή.
Οπως υποστηρίζουν αρκετοί πελάτες ...


των συγκεκριμένων επιχειρήσεων, ενώ πλήρωσαν μέσω πιστωτικής κάρτας το σύνολο του ποσού για το πρόγραμμα που είχαν επιλέξει, λίγες συνεδρίες μετά, οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις είτε κατέβασαν ρολλά και οι υπεύθυνοι εξαφανίστηκαν, είτε έχουν αλλάξει έδρα και επωνυμία και δεν αναγνωρίζουν τις υποχρεώσεις τους. Και δυστυχώς η απάτη δεν εστιάζεται μόνο στα χρήματα αλλά και στο γεγονός ότι αυτές οι επιχειρήσεις λειτουργούσαν χωρίς τις απαραίτητες άδειες, με προφανή κίνδυνο για την υγεία των καταναλωτών.

Τουλάχιστον σύμφωνα με την ανακοίνωση της Γ.Γ.Κ. που δημοσιεύθηκε πριν λίγες μέρες, οι καταναλωτές αν και εφόσν ενημερώσουν έγκαιρα την τράπεζα μέσω της οποία πλήρωσαν το λογαριασμό, έχουν μεγάλες πιθανότητες να πάρουν τα χρήματα τους πίσω για όσες υπηρεσίες δεν τους παρασχέθηκαν.

Οπως προκύπτει από τα έγγραφα που δημοσιεύουμε σήμερα και τα οποία έχουν σταλεί στον αρμόδιο εισαγγελέα, έχουν υποβληθεί μυνητήριες αναφορές από τον συνήγορο του καταναλωτή για απάτη κατ' εξακολούθηση κατά συγκεκριμένων εταιριών. Προφανώς οι εισαγγελικές αρχές θα πρέπει να επιληφθούν άμεσα, διότι κάποιοι απατεώνες συνεχίζουν να λειτουργούν ανενόχλητοι εξαπατώντας τους ανιποψίαστους πελάτες τους.

Οι καταγγελίες προς τον συνήγορο του καταναλωτή



"Kαταγγέλλω την εταιρεία ........ γιατί κατόπιν ραντεβού που πήγα εκεί υπήρξε κλειστή. Περίμεναν απέξω και άλλοι πελάτες που και εκείνοι είχαν κλεισμένο ραντεβού. Αυτό συνέβη 7 Σεπτεμβρίου 2013. Εν συνεχεία ... υπολειτουργούσε ... ο χώρος και οι τουαλέτες ήταν βρώμικα ... 20 Σεπτεμβρίου βρήκα το
κατάστημα κλειστό ... θεωρώ ότι με εξαπάτησαν και ότι εσκεμμένα και με μεγάλη και
επανειλημμένη ψυχολογική πίεση με έβαλαν να υπογράψω "ένα καινούριο πολύ καλύτερο
πρόγραμμα που θα έβλεπα μεγάλη βελτίωση" ... Θεωρώ ότι γνώριζαν ότι το κατάστημα θα
κλείσει και ότι όλη αυτή η πίεση ήταν εσκεμμένη. Και αυτό γιατί το χρονικό διάστημα όπου
τους πλήρωσα είναι πολύ κοντά με τα παραπάνω συμβάντα. Δεν είχα ολοκληρώσει τις
προηγούμενες θεραπείες και αυτοί με πίεσαν για αυτό το νέο πρόγραμμα. Είχα ακούσει και
από άλλες πελάτισσες παρόμοια παράπονα"



...ενώ ακόμη δεν είχε λήξει το προηγούμενο πακέτο που είχα προπληρώσει για επισκέψεις
στην πισίνα, δέχθηκα αφόρητες πιέσεις από την επικεφαλής του τμήματος να αγοράσω
καινούργιο πακέτο για "πισίνες" ... Στις 30 Οκτωβρίου (2013) έμαθα από τα παρακείμενα
καταστήματα στο ισόγειο στη Γλυφάδα ότι το κέντρο είχε κλείσει ... έπρεπε να έχει αναρτηθεί
σημείωμα ότι το κέντρο έκλεισε ή μετακόμισε και να ενημερώνουν για το πού μπορούν ν ́
απευθυνθούν οι πελάτισσες για να τους επιστραφούν όσα χρήματα δικαιούνταν".



"Στις 6/4/2013 στο κατάστημα....που ανήκει στην εταιρεία ... οδός Καρ.Σερβίας 4, υπέγραψα σύμβαση με την οποία συμφώνησα ότι προπληρώνω 1.500 ευρώ για 8 συνεδρίες φωτοαποτρίχωσης ... από τις 8 συνεδρίες έχω κάνει τις 2, χωρίς, μάλιστα, αποτέλεσμα ... στις 9/10/2013 τηλεφώνησα για να κλείσω το τρίτο ραντεβού και μου είπαν να πάω στις 11/10/13. Τη μέρα εκείνη πήγα και βρήκα ένα κλειστό κατάστημα ... πήγα και στο δεύτερο κατάστημα και βρήκα και αυτό κλειστό μαζί με είκοσι περίπου άλλες γυναίκες που είχαν έρθει για ραντεβού εκείνη τη μέρα και δεν έλαβαν καμία ειδοποίηση ακύρωσης. Μάθαμε ότι τα καταστήματα ανήκουν στην εταιρεία ....... στην οποία έγινε και η κατάθεση των χρημάτων μου μέσω της Εθνικής Τράπεζας ... ́Εχω κάνει καταγγελία στο Υπουργείο Ανάπτυξης και μου είπαν ότι θα επικοινωνήσουν μαζί τους μετά από τουλάχιστον ένα μήνα διότι προηγούνται καταγγελίες άλλων καταναλωτών

Η ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή

Η ΓΓΚ, σε ανακοίνωση της αναφέρει ότι έχει υποβληθεί σημαντικός αριθμός καταγγελιών σχετικά με το κλείσιμο επιχειρήσεων που παρείχαν στους καταναλωτές υπηρεσίες αισθητικής και προσωπικής φροντίδας. Οι επιχειρήσεις αυτές έκλεισαν αιφνίδια και οριστικά ενώ είχαν προπληρωθεί και για υπηρεσίες τις οποίες τελικά δεν παρείχαν. Και ενημερώνει όσους έχουν προπληρώσει με πιστωτική κάρτα ότι υποχρεούνται να καταβάλλουν στην τράπεζα μόνο το κόστος των υπηρεσιών που τους έχουν παρασχεθεί και μέχρι το χρόνο που υπήρχε η δυνατότητα παροχής των υπηρεσιών αυτών και θα πρέπει να απευθυνθούν άμεσα στην τράπεζα που έχει εκδώσει την πιστωτική τους κάρτα για να το γνωστοποιήσουν και να μην χρεωθούν το σύνολο του ποσού.

Δείτε ποιες εταιρίες αφορούν οι μηνυτήριες αναφορές του Συνηγόρου του Καταναλωτή


Μυνητήρια αναφορά 1

Μυνητήρια αναφορά 2

Μυνητήρια αναφορά 3

Μυνητήρια αναφορά 4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.