Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Σταματάνε τα έργα στο μετρό Θεσσαλονίκης

Η κατασκευάστρια κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ,υπέβαλλε «ειδική δήλωση διακοπής έργου», κάνοντας το πρώτο βήμα για τη διάλυση της σύμβασης με το Δημόσιο. Συγκεκριμένα, η κοινοπραξία απέστειλε, επιστολή στη διοίκηση της Αττικό Μετρό και...


 της καταλογίζει την αποκλειστική ευθύνη για την απουσία προόδου στο έργο. Εκφράζει, μάλιστα, την εκτίμηση ότι ακόμα και στο πιο αισιόδοξο σενάριο το Μετρό δεν θα λειτουργήσει νωρίτερα από το 2020, ανακοινώνοντας τον τερματισμό της ανάμειξής της στην κατασκευή της βασικής γραμμής του έργου. Η εταιρία, ωστόσο, παραμένει ανάδοχος της επέκτασης προς Καλαμαριά, την οποία και διεκδίκησε μέσω διαγωνισμού.


Με αφορμή την «Ειδική δήλωση διακοπής έργων» της αναδόχου κ/ξίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, η Αττικό Μετρό δηλώνει τα ακόλουθα:

1. Tο έργο επιβάλλεται να συνεχίσει απρόσκοπτα, χωρίς να χαθεί ούτε μια μέρα, τις κατασκευαστικές εργασίες του σε όλους τους σταθμούς που είναι διαθέσιμοι (Ν. Σιδηροδρομικός Σταθμός, Δημοκρατίας, Σιντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδης, Φλέμινγκ, Ανάληψη, Πατρίκιος, Ν. Ελβετία), στη διακλάδωση Δημοκρατίας και στο Αμαξοστάσιο, όπως προβλέπει η Σύμβαση.

2. Ισχύουν απαρέγκλιτα τα όσα έχει δηλώσει ο Υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης για την κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης. Η σύμβαση κατασκευής του δεν αποτελεί αντικείμενο διαπραγμάτευσης. Τα χρονικά περιθώρια εξαντλούνται. Είναι η ώρα των υπεύθυνων αποφάσεων για όλους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.