Έκθεση του Κρεμλίνου περιπλέκει ακόμη περισσότερο το μυστήριο με το εξαφανισμένο Boeing καθώς κάνει λόγο για...
ύποπτο πυρινικό φορτίο που κουβαλούσε το αεροπλάνο και για εκτροπή του από τις ΗΠΑ!
Σύμφωνα με δημοσίευμα του εξωτερικού (εδώ) , η έκθεση αναφέρει ότι οι Αμερικανοί συνέλαβαν και εξέτρεψαν το Boeing των Malaysia Airlines σε απόρρητη βάση στην ατόλη Ντιέγκο Γκαρσία του Ειρηνικού.
Σύμφωνα με την έκθεση η πτήση 370 ήταν υπό επιτήρηση, λόγω αυτού ακριβώς του ύποπτου φορτίου που είχε εν πρώτοις εντοπιστεί στις Σεϋχέλλες και είχε φορτωθεί στο υπό αμερικανική σημαία πλοίο-κοντέινερ MV Maersk Alabama MV.
Δυο φρουροί νεκροί
Η ρωσική έκθεση αναφέρει ότι αυτό το φορτίο συνοδεύτηκε κατά τη μεταφορά του με το πλοίο με προορισμό το αεροπλάνο από δύο άριστα εκπαιδευμένους SEALS του αμερικανικού ναυτικού. Αυτοί οι δύο Navy Seals βρέθηκαν κατά την έκθεση, νεκροί ανάμεσα στα κοντέινερ, μια ημέρα μετά τον ελλιμενισμό του πλοίου στις Σεϋχέλλες.
Υποστηρίζεται επίσης ότι το ύποπτο φορτίο θα φορτωνόταν στο Boeing των Malaysia Airlines που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου. Μάλιστα οι Ρώσοι είχαν ειδοποιήσει τους Κινέζους οι οποίοι είχαν διαβεβαιώσει ότι θα λάβουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για να μάθουν το περιεχόμενο αυτού του φορτίου.
Σύμφωνα με την έκθεση του Κρεμλίνου, το ναυτικό των ΗΠΑ μπορούσε να εκτρέψει από απόσταση το αεροσκάφος προς τη βάση στο Ντιέγκο Γκαρσία με ηλεκτρονική διασύνδεση που επιτρέπει τον έλεγχο, όπως γίνεται σε κάθε αεροσκάφος τύπου Drone.
Για να στηρίξει αυτά που θεωρεί ως στοιχεία και αποδείξεις η έκθεση αναφέρει ότι αν τα πράγματα ήταν «αθώα», τότε οι Αμερικανοί θα είχαν δώσει δορυφορικές εικόνες από την περιοχή του Ινδικού και της Νότιας Θάλασσας στην Κίνα, καθώς καλύπτουν αυτή την περιοχή μέσω του Ντιέγκο Γκαρσία. Όμως, κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει.
Η πατέντα
Στο δημοσίευμα «παίζουν» και σενάρια βιομηχανικής κατασκοπείας, καθώς σύμφωνα με αυτό, 4 Κινέζοι επιβάτες της εξαφανισμένης πτήσης ήταν κάτοχοι μιας πατέντας που εγκρίθηκε την 4η ημέρα από την εξαφάνιση του Boeing. Σύμφωνα με τους ιδρυτικούς όρους της πατέντας, αν ένας από τους κατόχους της πεθάνει, το ποσοστό της μοιράζεται στους υπόλοιπους και σε περίπτωση που πεθάνουν και οι 4, τότε περνάει στην εταιρεία Freescale, ιδιοκτήτης της οποίας είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Ντέιβιντ Ρότσιλντ.
Η στροφή
Πριν από την είσοδο της Πτήσης 370 στις προστατευόμενες ζώνες της Νότιας Σινικής Θάλασσας, που είναι γνωστές ως Spratly Islands, το αεροπλάνο έστριψε παρακολουθούμενο πάντα από δορυφόρους VKO και ραντάρ, προς τον Ινδικό Ωκεανό και συνέχισε πτήση 2.142 μιλίων προς το Ντιέγκο Γκαρσία.
Η έκθεση της GRU αναφέρει ότι το σύνολο των κινητών τηλεφώνων στα Spratly Islands που λειτουργούν μέσω της China Mobil είχαν μπλοκαριστεί, για λόγους κρατικής ασφάλειας.
Πάντα σύμφωνα με την έκθεση, το Ναυτικό των ΗΠΑ μπορούσε να εκτρέψει εξ αποστάσεως την Πτήση 370 προς τη Βάση στο Ντιέγκο Γκαρσία, καθώς το αεροπλάνο Boeing 777-200ER είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα fly-by-wire (FBW), που αντικαθιστά τον συμβατικό χειροκίνητο έλεγχο πτήσης ενός αεροσκάφους, με ηλεκτρονική διασύνδεση που επιτρέπει τον έλεγχο, όπως γίνεται σε κάθε αεροσκάφος τύπου drone.
Αν τα πράγματα ήταν «αθώα» και δεν υπήρχε παρέμβαση στην εξαφάνιση του Boeing, οι Αμερικανοί θα είχαν δώσει δορυφορικές εικόνες από την περιοχή του Ινδικού Ωκεανού και της Νότιας Θάλασσας της Κίνας, καθώς καλύπτουν το χώρο αυτό από το Ντιέγκο Γκαρσία και ανατολικά, όσο κανένα άλλο θαλάσσιο σημείο στον κόσμο, λόγω της ζωτικής σημασίας των ναυτιλιακών και αεροπορικών διαδρομών.
Δεν εξαφανίστηκε το Boeing
Το boeing των Malaysia Airlines δεν έχει εξαφανιστεί αλλά βρίσκεται ακριβώς εκεί, που κάποιος είχε σχεδιάσει να βρίσκεται! Μπορεί να οδηγήθηκε στη μοίρα του (όποια κι αν είναι αυτή) είτε από τους πιλότους υπό την απειλή αεροπειρατών (κανείς δεν αναφέρθηκε μέχρι τώρα σε αεροπειρατία), είτε υπό την καθοδήγηση ηλεκτρονικών μέσων από δυνάμεις που τα διαθέτουν.
Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει τίποτα δυτικά της Κουάλα Λουμπούρ και της Ινδονησίας, εκτός από τη μεγάλη αμερικανική ναυτική βάση στο Ντιέγκο Γκαρσία, στη μέση του Ινδικού Ωκεανού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.