Δημοσίευμα του πρακτορείου Bloomberg αναφέρει ότι η Delta καταργείται μέχρι το τέλος του 2014, το ίδιο και το Voyager το 2015. Στο πενταετές πρόγραμμα ανάταξης της FCA, ο Sergio Marchionne ανακοίνωσε ότι η Lancia θα ...
εξελιχτεί σε μια φίρμα που θα απευθύνεται μόνο στην εγχώρια αγορά.
Τα πράγματα όμως δεν είναι ξεκάθαρα, καθώς πηγή που πρόσκειται στην ιταλική εταιρεία δήλωσε στο Bloomberg ότι μέχρι το 2016 το μόνο αυτοκίνητο που θα κατασκευάζει η Lancia θα είναι το Ypsilon.
Οι πωλήσεις της Delta θα τερματιστούν τους προσεχείς μήνες, ενώ αυτές του Voyager το 2015, από τη στιγμή που η Chrysler θα σταματήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με το σήμα της Lancia. Η στρατηγική του να σημαίνονται μοντέλα της Chrysler με σήμα Lancia δεν είχε κανένα εμπορικό όφελος, με τις πωλήσεις της ιταλικής φίρμας να πέφτουν κατά 20% το 2013.
Ο Ian Fletcher, αναλυτής της IHS στο Λονδίνο, ισχυρίζεται ότι η Fiat δεν θα «θανατώσει» τη Lancia άμεσα, σε μια τακτική κίνηση βραχείας αναμονής. «Ο Marchionne χρειάζεται να περιμένει να αποδώσει η στρατηγική της Alfa Romeo, πριν βάλει τίτλους τέλους στη Lancia».
Βάζοντας τη Lancia στην εντατική, η Fiat κρατά ανοιχτές τις εναλλακτικές της, μέχρι άλλα μοντέλα της να καλύψουν το κενό που θα άφηνε στην περίπτωση άμεσου λουκέτου. Η εξαγγελθείσα στρατηγική για τις φίρμες Chrysler, Dodge και Lancia, καθώς αποτελούν ένα γκρουπ σε ό,τι αφορά την Ευρώπη φαίνεται να κατατείνει σε κάτι τέτοιο. Ο προγραμματισμός μιλά για 80.000 πωλήσεις και από τις τρεις μαζί το 2018, όπως ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ο Marchionne στο Detroit. Τη στιγμή που μόνο η Lancia πούλησε πέρυσι 75.000 αυτοκίνητα. Διαφορά αστεία για ένα γκρουπ που σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά61%, σε επτά εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως σε πέντε χρόνια. Και είναι ηλίου φαεινότερο ότι οι πωλήσεις αναμένονται σχεδόν όλες από τον αμερικανικό κλάδο, προβλέποντας για το κοντέρ της Lancia περίπου μηδέν. Ή τέλος πάντων ότι θα μπορούσε να κάνει ένα ανασχεδιασμένο Ypsilon στην ιταλική αγορά.
πηγή
εξελιχτεί σε μια φίρμα που θα απευθύνεται μόνο στην εγχώρια αγορά.
Τα πράγματα όμως δεν είναι ξεκάθαρα, καθώς πηγή που πρόσκειται στην ιταλική εταιρεία δήλωσε στο Bloomberg ότι μέχρι το 2016 το μόνο αυτοκίνητο που θα κατασκευάζει η Lancia θα είναι το Ypsilon.
Οι πωλήσεις της Delta θα τερματιστούν τους προσεχείς μήνες, ενώ αυτές του Voyager το 2015, από τη στιγμή που η Chrysler θα σταματήσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με το σήμα της Lancia. Η στρατηγική του να σημαίνονται μοντέλα της Chrysler με σήμα Lancia δεν είχε κανένα εμπορικό όφελος, με τις πωλήσεις της ιταλικής φίρμας να πέφτουν κατά 20% το 2013.
Ο Ian Fletcher, αναλυτής της IHS στο Λονδίνο, ισχυρίζεται ότι η Fiat δεν θα «θανατώσει» τη Lancia άμεσα, σε μια τακτική κίνηση βραχείας αναμονής. «Ο Marchionne χρειάζεται να περιμένει να αποδώσει η στρατηγική της Alfa Romeo, πριν βάλει τίτλους τέλους στη Lancia».
Βάζοντας τη Lancia στην εντατική, η Fiat κρατά ανοιχτές τις εναλλακτικές της, μέχρι άλλα μοντέλα της να καλύψουν το κενό που θα άφηνε στην περίπτωση άμεσου λουκέτου. Η εξαγγελθείσα στρατηγική για τις φίρμες Chrysler, Dodge και Lancia, καθώς αποτελούν ένα γκρουπ σε ό,τι αφορά την Ευρώπη φαίνεται να κατατείνει σε κάτι τέτοιο. Ο προγραμματισμός μιλά για 80.000 πωλήσεις και από τις τρεις μαζί το 2018, όπως ανακοίνωσε τον περασμένο μήνα ο Marchionne στο Detroit. Τη στιγμή που μόνο η Lancia πούλησε πέρυσι 75.000 αυτοκίνητα. Διαφορά αστεία για ένα γκρουπ που σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά61%, σε επτά εκατ. αυτοκίνητα παγκοσμίως σε πέντε χρόνια. Και είναι ηλίου φαεινότερο ότι οι πωλήσεις αναμένονται σχεδόν όλες από τον αμερικανικό κλάδο, προβλέποντας για το κοντέρ της Lancia περίπου μηδέν. Ή τέλος πάντων ότι θα μπορούσε να κάνει ένα ανασχεδιασμένο Ypsilon στην ιταλική αγορά.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.