Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Κουίκ σε Κουτσούκο: Αν ζούσαν Παπανδρέου και Καραμανλής θα σας πλάκωναν στο ξύλο!


Άγρια κόντρα ξέσπασε σήμερα το πρωί ανάμεσα στον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο του ΠΑΣΟΚ, Γιάννη Κουτσούκο, και τον Τέρενς Κουίκ...

Κατά τη διάρκεια συζήτησης στο Mega, ο κ. Κουτσούκος ρώτησε τον εκπρόσωπο των ΑΝΕΛ: «Από ποιο χώρο προέρχεστε; Από παρθενογένεση;», κάτι που προκάλεσε την έκρηξη του κ. Κουίκ.
«Εγώ είμαι περήφανος που είμαι φύτρα του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Και είμαι βέβαιος ότι αν ο Καραμανλής και ο Ανδρέας Παπανδρέου σηκωνόντουσαν πάνω θα σας πλάκωναν όλους στο ξύλο», ήταν η αντίδραση του Τέρενς Κουίκ, με το κ. Κουτσούκο να απαντά: «Τον Ανδρέα Παπανδρέου να τον αφήσετε στην άκρη, για τον Καραμανλή έχω διαφορετική άποψη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.