Μουσακά, χωριάτικη σαλάτα, σουβλάκια και φιλοδωρήματα. Ειδικοί χαρτογράφησαν το προφίλ των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα και τα αποτελέσματα ανά εθνικότητα είναι άξια προσοχής...
Με βάση λοιπόν τα στοιχεία που προκύπτουν από τις συνήθειες των ξένων επισκεπτών στη χώρα μας, η εφημερίδα τα Νέα διαπίστωσε τα εξης:
Αραβες
Πριν από την οικονομική κρίση θεωρούνταν από τους καλύτερους πελάτες. Τώρα είναι συγκρατημένοι με τα έξοδά τους και προσεκτικοί με τα φιλοδωρήματα. Στα εστιατόρια προτιμούν συχνά συνταγές με αρνί.
Ρώσοι
Μέχρι το 2008 ήταν από τους καλύτερους τουρίστες, αφού ξόδευαν μεγάλα ποσά, ενώ στο εστιατόριο άφηναν συχνά 20 ευρώ φιλοδώρημα. Τώρα δεν σκορπούν υπερβολικά χρήματα.
Γερμανοί
Ρωτούν λεπτομέρειες για την κατάσταση της χώρας, ενώ κάποιοι δείχνουν να κουβαλούν και ένα είδος ενοχής. Ομως υπάρχει και ένα ποσοστό που αισθάνεται ότι ο Ελληνας προσπαθεί να τους κλέψει. Είναι ευγενικοί και μπαίνοντας σε ένα εστιατόριο δείχνουν να ξέρουν τι θέλουν. Θα προτιμήσουν ένα καλό κυρίως φαγητό και κρασί, ενώ όταν τελειώσουν το φαγητό τους μαζεύουν τα πιάτα στην άκρη, δείγμα ότι ο σερβιτόρος μπορεί να σηκώσει το τραπέζι. Επίσης συχνά αφήνουν καλό φιλοδώρημα.
Ιταλοί
Θεωρούνται οι πιο γαλαντόμοι. Ισως να μην αφήσουν φιλοδώρημα, αλλά θα παραγγείλουν ένα μεγάλο μέρος του καταλόγου. Οι 8 στους 10 Ιταλούς θα ζητήσουν ψάρι και θαλασσινά. Τους εντυπωσιάζει το ελληνικό λάδι και ζητούν να μάθουν την προέλευσή του και πώς μπορούν να το προμηθευτούν, το μπαλσάμικο της Καλαμάτας και η ρακή.
Ισπανοί
Mοιάζουν με τους Ελληνες της οικονομικής κρίσης, αφού έχουν περιορίσει τα έξοδά τους. Η παραγγελία τους θα είναι μετρημένη, θα επιλέξουν προσεκτικά το μαγαζί όπου θα ξοδέψουν και φυσικά θα ρωτήσουν για την κατάσταση στην Ελλάδα.
Βραζιλιάνοι
Kαταναλώνουν οτιδήποτε θυμίζει Ελλάδα. Eίναι ευαισθητοποιημένοι για την οικονομική κατάσταση της χώρας μας. Δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στον μπακαλιάρο σκορδαλιά.
Γάλλοι
Θεωρούνται οι πιο σνομπ και οι πιο απαιτητικοί πελάτες. Ξέρουν και να παραγγείλουν και να φάνε. Η παραγγελία τους θα είναι πολύ αναλυτική και αν αφήσουν φιλοδώρημα θα είναι πολύ μικρό.
Αγγλοι
Είναι ευγενικοί και δείχνουν σεβασμό και ευαισθησία στον χώρο όπου βρίσκονται. Επίσης, όταν είναι αποφασισμένοι ότι θέλουν να φάνε καλά και όχι απλώς πρόχειρα, θα μπουν σε ένα εστιατόριο και θα ξοδέψουν όσα έχουν στην τσέπη, αφήνοντας συνήθως το 5% του λογαριασμού σε φιλοδώρημα. Υπάρχουν όμως και κάποιοι, κυρίως νεαρής ηλικίας, που τους αποφεύγουν όλοι.
Σουηδοί
Είναι ευγενικοί, με υψηλού επιπέδου μόρφωση, αγαπούν τη χώρα και δείχνουν να ανησυχούν για την Ελλάδα. Συνήθως είναι καλοφαγάδες, προτιμούν καλό κρέας και η παραγγελία τους συχνά περιλαμβάνει μόνο φιλέτο.
Αμερικανοί
Είναι ευγενικοί, διψάνε για γνώσεις, δείχνουν τεράστιο ενδιαφέρον για την αρχαία Ελλάδα. Αφήνουν το 10% σε φιλοδώρημα, ενώ ακόμα και αν τους σερβιριστεί ένα πολύ καλό κομμάτι κρέας με σάλτσα, είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ζητήσουν κέτσαπ.
Κινέζοι
Μάλλον οι πλέον ιδιότροποι. Είναι ικανοί, πριν καθίσουν στο τραπέζι, να νεύσουν ανυπόμονα για να εξυπηρετηθούν. Φωτογραφίζουν συνέχεια ό,τι τρώνε. Θα παραγγείλουν 2-3 πιάτα τα οποία θα συνοδεύσουν με τσίπουρο, αλλά στο τέλος δεν ξέρεις αν είναι ευχαριστημένοι αφού πάντα δίνουν την αίσθηση ότι κάτι τους λείπει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.