Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Ξεκαθαρίζει τα πράγματα η Ελεονώρα!

Η Ελεονώρα Μελέτη μίλησε για όλα όσα ακούγονται σχετικά με το αν βρίσκεται σε συζητήσεις με άλλο κανάλι, εκτός από το Star. Τι είπε για την εκπομπή που θα παρουσιάσει τη νέα τηλεοπτική σεζόν.
«To συζητήσαμε. Και σήμερα...


 συζητήσαμε και καθημερινά συζητάμε. Ακόμα δεν έχουμε καταλήξει κάπου, είμαστε στη διαδικασία ανταλλαγής απόψεων. Το κανάλι θέλει καθημερινή παρουσία, στην ίδια ζώνη, ανάλογο concept, εγώ έχω κάποιες άλλες προτάσεις» , δήλωσε η παρουσιάστρια που έδωσε το «παρών» στο πάρτι δισκογραφικής εταιρείας στο Island το βράδυ της Τρίτης.

«Δεν έχω μιλήσει με κανένα κανάλι. Αυτό το ξεκαθαρίζω. Όλα αυτά που γράφονται είναι ανυπόστατα, για να μην τα χαρακτηρίσω αλλιώς. Δεν έχω μιλήσει με κανένα κανάλι εκτός από το Star και όχι, δεν έχουν δει τον “πιλότο” γιατί δεν είναι έτοιμη η... ταξιδιωτική εκπομπή που ετοιμάζω – πλάκα κάνω, γιατί κι αυτό ακούστηκε», τόνισε η Μελέτη μιλώντας στις κάμερες.

«Μέσα στην εβδομάδα θα είναι έτοιμος ο πιλότος... Πάντως παιδιά εντυπωσιάζομαι, γιατί οι φίλοι μου μου λένε ότι εγώ έχω φωσκολική φαντασία, αλλά πραγματικά βλέπω ότι είμαι πολύ πίσω σε σχέση με άλλους», ανάφερε η παρουσιάστρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.