Συνολικά εννέα δημόσια έργα παραδίδονται στο κοινό τους επόμενους μήνες, ενώ από τη νέα χρονιά θα αρχίσει να «κλείνει» σταδιακά πλήθος εκκρεμοτήτων, σε 65 έργα του προηγούμενου ΕΣΠΑ. Παράλληλα, σύγχρονοι οδικοί άξονες, επεκτάσεις της γραμμής του Τραμ, καθώς και...
νέες γραμμές του Μετρό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη αναμένεται να συμβάλουν καθοριστικά στην αναμόρφωση του νέου συγκοινωνιακού χάρτη της χώρας.
Μέσα στον επόμενο χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες Ελληνες θα μετακινούνται με ταχύτητα και ασφάλεια σε όλη τη χώρα, ενώ οι πόλεις έρχονται πιο... κοντά στα μεγάλα αστικά κέντρα.
Οπως εκτιμάται, οι νέοι αυτοκινητόδρομοι που ολοκληρώνονται θα συμβάλουν στην ανάπτυξη των περιφερειών με την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος.
Ειδικότερα:
• Έως το τέλος του 2014 και σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του υπουργείου Υποδομών, αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία ο νέος αυτοκινητόδρομος «Λεύκτρο ? Σπάρτη», μήκους 47χλμ.
• Ταυτόχρονα, πλήθος εργασιών -μετά την πολύπαθη επανεκκίνηση των κατασκευαστικών έργων- στους τέσσερις οδικούς άξονες της Ολυμπίας Οδού, του Αυτοκινητοδρόμου Αιγαίου, της Ιόνιας Οδού και του Ε-65, αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2015 με τα τμήματα Ελευσίνα ? Κόρινθος -Πάτρα (Ολυμπία Οδός), Μαλιακός - Εγνατία (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), Αντίρριο-Ιωάννινα (Ιόνια Οδός), το πέταλο Μαλιακού και το τμήμα Τρίκαλα - Ξυνιάδα (Ε-65), να αποτελούν τους πρώτους άξονες παραχώρησης στο κοινό.
Ταχύτητες ανεβάζει και η ολοκλήρωση κατασκευής του έργου Γέφυρας Τσακώνα, συνολικού κόστους 19 εκατ. ευρώ, το οποίο και αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του 2014.
• Την ίδια στιγμή, επτά μικρά, μεσαία αλλά εξίσου σημαντικά οδικά έργα βρίσκονται στο στάδιο ολοκλήρωσης και αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους να παραδοθούν προς χρήση.
• Το εναπομείναν κομμάτι της εθνικής οδού στο «πέταλο» του Μαλιακού. Πρόκειται για τα τμήματα Νέας Κοίτης Σπερχειού-κόμβου Ροδίτσας (παράκαμψη Λαμίας), μήκους 4,1 χλμ., και Στυλίδας-Ραχών, μήκους 19,2 χλμ.
• Τον οδικό άξονα Φλώρινας-Νίκης, μήκους 14,5 χιλιομέτρων.
• Η δεύτερη φάση του λιμένα Ηγουμενίτσας.
• Το τμήμα Γορίτσα-Αγριά (3 χλμ.), με το οποίο παρακάμπτεται ο Βόλος στη διαδρομή προς τα παραθαλάσσια χωριά του Πηλίου.
• Το τμήμα Αγίου Νικολάου-Καλού Χωριού, του βόρειου οδικού άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).
• Το νέο κτίριο του αεροδρομίου Σητείας, 9.000 τ.μ. και προϋπολογισμού 27 εκατ. ευρώ.
• Ο κόμβος Βελεστίνου, προϋπολογισμού 2,5 εκατ. ευρώ.
Τόσο η ολοκλήρωση των μικρών και μεσαίων έργων, όσο και η επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αλλά και η δημοπράτηση νέων μεγάλων έργων το αμέσως επόμενο διάστημα, δημιουργεί νέες θέσεις απασχόλησης εξασφαλίζοντας υποδομές ανάπτυξης για τη χώρα.
Αναπηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.