Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Γ. Ρουπακιάς μιλά μέσα από τη φυλακή για τη δολοφονία Φύσσα [ΒΙΝΤΕΟ]

Το STAR και ο Βαγγέλης Γκούμας έκαναν το αυτονόητο.Ζήτησαν και την αντίθετη άποψη και την μετέδωσαν ,χωρίς φανφάρες,χωρίς κορώνες.όπως ακριβώς θα έπρεπε.
Μέσα από τις φυλακές ο Γιώργος Ρουπακιάς μιλάει στο STAR και στο δημοσιογράφο Βαγγέλη Γκούμα, ζητώντας συγνώμη για την δολοφονία του Παύλου Φύσσα. Όμως, την ίδια στιγμή...


 προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα για την εν ψυχρώ δολοφονία του 34χρονου παλικαριού από την Νίκαια για το οποίο θρηνεί όλη η Ελλάδα.
Ένα χρόνο μετά, ο άνθρωπος που κατηγορείται για την ψυχρή δολοφονία του παλικαριού από τη Νίκαια προσπαθεί να απολογηθεί απέναντι στην οικογένεια του Παύλου Φύσσα, η οποία θα ζει για πάντα με τον πόνο μιας ανείπωτης απώλειας. Τα λόγια του όμως δεν μπορούν να φέρουν το παιδί του πίσω.

«Μακάρι να γύριζα το χρόνο πίσω. Έχω ειλικρινή μεταμέλεια…όλα μπορεί να ακούγονται κυνικά, είναι και η μέρα τέτοια…τι να πω; Μακάρι να γύριζα το χρόνο πίσω» συνεχίζει ο Γιώργος Ρουπακιάς και προσθέτει: «Χίλια συγνώμη μόνο στη μάνα του και στον πατέρα του, γιατί απ΄ότι άκουσα και χθες τον πατέρα του, ψάχνει μια αλήθεια».

Όσον αφορά στη νύχτα της τραγωδίας, ο κατηγορούμενος επέλεξε να περιγράψει μια εκδοχή που ήδη δυο φορές δεν δέχθηκαν οι δικαστικοί λειτουργοί, οι οποίοι αποφάσισαν την προσωρινή του κράτηση.

«Πήραμε μηνύματα που έλεγαν σε 10 λεπτά στην τοπική. Ποιος είναι αυτός που στέλνει τα μηνύματα αυτά, ψάξτε τα, δεν το γνωρίζω. Με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει, ήταν 11 και 10 η ώρα, “Poυπακιά πήρα ένα μήνυμα στο κινητό μου που λέει να πάμε σε 10 λεπτά στη τοπική. Γνωρίζεις τι συμβαίνει;” και του λέω: “Όχι”. Kι επειδή πιστεύαμε μήπως την είχανε πέσει τίποτα αντιεξουσιαστές…» περιγράφει ο κατηγορούμενος.

Ο ίδιος για το αν είναι μέλος της Χρυσής Αυγής υποστηρίζει: «Δεν ξέρω πως το εννοείτε. Μέλος δεν είμαι. Υποστηρικτής» και προσθέτει: «Αυτός πίστευε ότι πάμε να τον στριμώξουμε. Το λάθος μου το έχω παραδεχτεί και στην απολογία μου και σε όλα, ότι πήρα το μαχαίρι μέσα από το αυτοκίνητο, γιατί φοβήθηκα επειδή ήταν 5-6 άτομα. Δεν ξέρω αν λαμβάνεται σαν δικαιολογία ή όχι, η πρώτη αντίδραση αυτή ήταν».

Ο Γ. Ρουπακιάς περιγράφει τη στιγμή της δολοφονίας λέγοντας: «Έτσι όπως είμαι σκυφτός, του δίνω δύο μαχαιριές. Δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος… Γιατί το έκανα; Για να ξεφύγω από τα χέρια του»



πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.