Τις εκτιμήσεις της για τα αποτελέσματα του 2014 πριν την επίσημη ανακοίνωσή τους στιις 18 Νοεμβρίου δίνει η easyJet....
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, τα συνολικά έσοδα ανά θέση σε σταθερή ισοτιμία νομίσματος, για το τελευταίο 3μήνο μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2014, αναμένεται να αυξηθούν περίπου 1.5% λόγω ισχυρής ζήτησης την καλοκαιρινή περίοδο. Τα έσοδα ανά θέση, σε σταθερό νόμισμα, για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014, αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 2%.
Το κόστος ανά θέση, εξαιρώντας το κόστος καυσίμου σε σταθερό νόμισμα για τους τελευταίους 6 μήνες έως 30/9, αναμένεται να αυξηθεί κατά 0.7%.
Αυτή η ισχυρή επίδοση προήλθε από τις υψηλότερες χρεώσεις σε κεντρικά αεροδρόμια, την πλοήγηση και τις δαπάνες που συνδέονται με την αύξηση του συντελεστή πληρότητας κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Αναμένεται ότι το μοναδιαίο κόστος της easyJet καυσίμων κατά τους έξι μήνες έως 30 Σεπτεμβρίου 2014 θα είναι περίπου £ 2 εκ. θετικότερο σε σύγκριση με το Σεπτέμβρη του 2013 και η επίδραση των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών (συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με καύσιμα) θα είναι περίπου £ 15 εκ. ευνοϊκή σε σχέση με το εξάμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2013.
Ο αντίκτυπος της απεργίας των πιλότων της Air France που πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο, αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα της easyJet κατά £ 5 εκ., καθώς οι επιβάτες της Air France, «στράφηκαν» στην easyJet. Αυτό σε συνδυασμό με το καλό κλείσιμο του έτους, στόχος του Διοικητικού Συμβουλίου είναι κέρδη προ-φόρων για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014 από £ 545 εκ. έως £ 570 εκ.
Σύμφωνα με την αναθεωρημένη μερισματική πολιτική της, η easyJet αναμένει να διανείμει μέρισμα, σε σχέση με το έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου του 2014, με βάση την αναλογία των αμοιβών-από το 40% των κερδών μετά από φόρους.
Πάνω από ¼ των θέσεων για το πρώτο εξάμηνο του έτους που θα λήξει στις 30 Σεπτεμβρίου του 2015, έχουν ήδη κρατηθεί, ελαφρά περισσότερες σε σχέση με τη προηγούμενη χρονιά.
Σχολιάζοντας την πρόβλεψη για το κλείσιμο του έτους της easyJet, η Carolyn McCall, Chief Executive της easyJet δήλωσε:
«Η easyJet συνεχίζει να υλοποιεί τη στρατηγική της, παρέχοντας για άλλη μία φορά, ισχυρή απόδοση κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Αυτό επέτρεψε στην easyJet να παρουσιάσει κέρδη ρεκόρ για τέταρτο, κατά σειρά, έτος. Αυτό θα οδηγήσει επίσης σε μεγαλύτερη πληρωμή μερίσματος, όπως προτείνουμε, την αύξηση του ποσοστού των κερδών μετά από φόρους που καταβάλλονται, από 33% σε 40%.
Το έτος έκλεισε δυνατά. Η απόδοσή μας δείχνει συνεχή εστίαση στο κόστος και την πρόοδο έναντι όλων στρατηγικών προτεραιοτήτων των εσόδων και περαιτέρω έμφαση στο δομικό μας πλεονέκτημα, έναντι των παραδοσιακών και του ανταγωνισμού χαμηλού κόστους.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους μας, οι οποίοι έχουν εργαστεί τόσο σκληρά. Όλοι στην easyJet ακολουθούν πιστά τη στρατηγική μας που εστιάζει το να προσφέρουμε χαμηλές τιμές στους επιβάτες μας για εκπληκτικούς προορισμούς, με φιλική εξυπηρέτηση και προσοχή στον έλεγχο του κόστους, που θα διασφαλίσει ότι μπορούμε συνεχώς να προσφέρουμε βιώσιμα έσοδα και ανάπτυξη για τους μετόχους μας. "
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, τα συνολικά έσοδα ανά θέση σε σταθερή ισοτιμία νομίσματος, για το τελευταίο 3μήνο μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2014, αναμένεται να αυξηθούν περίπου 1.5% λόγω ισχυρής ζήτησης την καλοκαιρινή περίοδο. Τα έσοδα ανά θέση, σε σταθερό νόμισμα, για το εξάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014, αναμένεται να αυξηθεί κατά περίπου 2%.
Το κόστος ανά θέση, εξαιρώντας το κόστος καυσίμου σε σταθερό νόμισμα για τους τελευταίους 6 μήνες έως 30/9, αναμένεται να αυξηθεί κατά 0.7%.
Αυτή η ισχυρή επίδοση προήλθε από τις υψηλότερες χρεώσεις σε κεντρικά αεροδρόμια, την πλοήγηση και τις δαπάνες που συνδέονται με την αύξηση του συντελεστή πληρότητας κατά τη διάρκεια της περιόδου.
Αναμένεται ότι το μοναδιαίο κόστος της easyJet καυσίμων κατά τους έξι μήνες έως 30 Σεπτεμβρίου 2014 θα είναι περίπου £ 2 εκ. θετικότερο σε σύγκριση με το Σεπτέμβρη του 2013 και η επίδραση των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών (συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σχετίζονται με καύσιμα) θα είναι περίπου £ 15 εκ. ευνοϊκή σε σχέση με το εξάμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2013.
Ο αντίκτυπος της απεργίας των πιλότων της Air France που πραγματοποιήθηκε το Σεπτέμβριο, αναμένεται να αυξήσει τα έσοδα της easyJet κατά £ 5 εκ., καθώς οι επιβάτες της Air France, «στράφηκαν» στην easyJet. Αυτό σε συνδυασμό με το καλό κλείσιμο του έτους, στόχος του Διοικητικού Συμβουλίου είναι κέρδη προ-φόρων για το δωδεκάμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2014 από £ 545 εκ. έως £ 570 εκ.
Σύμφωνα με την αναθεωρημένη μερισματική πολιτική της, η easyJet αναμένει να διανείμει μέρισμα, σε σχέση με το έτος που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου του 2014, με βάση την αναλογία των αμοιβών-από το 40% των κερδών μετά από φόρους.
EasyJet: Στοιχεία επιβατικής κίνησης Σεπτεμβρίου 2014
Μήνας Σεπτέμβριος 2014 Σεπτέμβριος 2013 Μεταβολή
Επιβάτες1 6,143,974 5,714,152 7.5%
Πληρότητα2 92.2% 89.7% 2.5pp
12μηνο Σεπτέμβριος 2014 Σεπτέμβριος 2013 Μεταβολή
Επιβάτες1 64,769,065 60,757,809 6.6%
Πληρότητα2 90.6% 89.3% 1.3pp
Ποσοστό απόδοσης και κόστη
Ποσοστό που καλύπτει τις απαιτήσεις |
Απαιτούμενα
Καύσιμα |
USD που απαιτούνται |
Euro
surplus |
Πλήρες έτος που λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2015 |
78% |
84% |
76% |
Τιμή |
$948 m/t |
$1.59 |
€1.18 |
Πλήρες έτος που λήγει στις 30 Σεπτεμβρίου 2016 |
52% |
51% |
45% |
Τιμή |
$928 m/t |
$1.64 |
€1.20 |
Εκτιμάται
ότι με τις παρούσες τιμές καυσίμου και συναλλάγματος, για το πρώτο 6μηνο
του 2015 τα έξοδα καυσίμου της easyJet θα μειωθούν κατά £20 εκ. λίρες
συγκρινόμενα με τους έξη μήνες μέχρι 31 Μαρτίου 2014. Επίσης, οι
διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών είναι πιθανόν να έχουν
ευνοϊκές επιπτώσεις τις τάξεως £10 εκατομμύρια λίρες, σε σχέση με το
6μηνο έως 31 Μαρτίου 2014.
Σε ετήσια βάση εκτιμάται ότι σε τρέχουσες τιμές καυσίμου και
συναλλάγματος μονάδας καυσίμων, της easyJet το κόστος καυσίμων ανά
μονάδας για τους 12 μήνες για το κλείσιμο του έτους στις 30 Σεπτεμβρίου,
2015 είναι πιθανό να μειωθεί κατά £ 50 εκ. σε σύγκριση με τους 12 μήνες
έως 30 Σεπτεμβρίου 2014. Ωστόσο, διακυμάνσεις των συναλλαγματικών
ισοτιμιών είναι πιθανό να έχουν περίπου £ 20 εκ. αρνητικές επιπτώσεις σε
σύγκριση με τους 12 μήνες έως 30 Σεπτεμβρίου του 2014.Πάνω από ¼ των θέσεων για το πρώτο εξάμηνο του έτους που θα λήξει στις 30 Σεπτεμβρίου του 2015, έχουν ήδη κρατηθεί, ελαφρά περισσότερες σε σχέση με τη προηγούμενη χρονιά.
Σχολιάζοντας την πρόβλεψη για το κλείσιμο του έτους της easyJet, η Carolyn McCall, Chief Executive της easyJet δήλωσε:
«Η easyJet συνεχίζει να υλοποιεί τη στρατηγική της, παρέχοντας για άλλη μία φορά, ισχυρή απόδοση κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Αυτό επέτρεψε στην easyJet να παρουσιάσει κέρδη ρεκόρ για τέταρτο, κατά σειρά, έτος. Αυτό θα οδηγήσει επίσης σε μεγαλύτερη πληρωμή μερίσματος, όπως προτείνουμε, την αύξηση του ποσοστού των κερδών μετά από φόρους που καταβάλλονται, από 33% σε 40%.
Το έτος έκλεισε δυνατά. Η απόδοσή μας δείχνει συνεχή εστίαση στο κόστος και την πρόοδο έναντι όλων στρατηγικών προτεραιοτήτων των εσόδων και περαιτέρω έμφαση στο δομικό μας πλεονέκτημα, έναντι των παραδοσιακών και του ανταγωνισμού χαμηλού κόστους.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους μας, οι οποίοι έχουν εργαστεί τόσο σκληρά. Όλοι στην easyJet ακολουθούν πιστά τη στρατηγική μας που εστιάζει το να προσφέρουμε χαμηλές τιμές στους επιβάτες μας για εκπληκτικούς προορισμούς, με φιλική εξυπηρέτηση και προσοχή στον έλεγχο του κόστους, που θα διασφαλίσει ότι μπορούμε συνεχώς να προσφέρουμε βιώσιμα έσοδα και ανάπτυξη για τους μετόχους μας. "
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.