Μιλώντας στο Spiegel, ο διευθυντής της Emirates Airlines, Τιμ Κλαρκ, ανοίγει ξανά τον φάκελο της υπόθεσης «συντριβή του Boeing» και αμφισβητεί τις επτάμηνης διάρκειας έρευνες ...
Έχουν περάσει επτά ολόκληροι μήνες από την ημέρα που η δυσάρεστη είδηση συγκλόνισε τον πλανήτη. Δεκάδες χώρες, εκατοντάδες άτομα και αμέτρητα εκατομμύρια δολάρια θυσιάστηκαν για να βρεθούν τα συντρίμμια του μοιραίου αεροσκάφους των μαλαισιανών αερογραμμών που συνετρίβη στις 8 Μαρτίου, οδηγώντας στον θάνατο 239 άτομα, επιβάτες και πλήρωμα. Παρά τα εκπεφρασμένα σενάρια ειδικών και μη, οριστικό πόρισμα και απάντησεις δεν έχουν δοθεί. Το μοναδικό δεδομένο είναι ότι το μοιραίο Βoeing απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ με τελικό προορισμό το Πεκίνο...
Έπειτα από το αρχικό σάστισμα, οι μαλαισιανές Αρχές ξεκίνησαν τις έρευνές τους από τον Κόλπο της Ταϊλάνδης και τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, γρήγορα όμως τις επέκτειναν στα Στενά της Μάλακας και στα Νησιά Ανταμάν της Ινδίας. Δεδομένου ότι οι υπεύθυνοι των ερευνών αδυνατούσαν να δώσουν την παραμικρή πληροφορία-απάντηση στους συγγενείς των θυμάτων, το δυστύχημα άρχισε να απασχολεί κι άλλες χώρες εκτός από την Κίνα, υπήκοοι της οποίας ήταν πολλοί από τους αγνοούμενους.
Εικόνες που δόθηκαν από δορυφόρους και δεδομένα που αναλύθηκαν από ειδικούς, οδήγησαν τους πολυάριθμους πλέον ερευνητές στο τελικό συμπέρασμα ότι το αεροσκάφος συνετρίβη «κάπου στα δυτικά του Ινδικού Ωκεανού».
Όσο αχανής κι αν χαρακτηρίζεται η περιοχή, το γεγονός ότι δεν έχει βρεθεί ακόμη το παραμικρό που να παραπέμπει στην πτήση ΜΗ370, εγείρει σημαντικά ερωτήματα, που απασχολούν από τον πιο φανατικό συνωμοσιολόγο, μέχρι τον πιο σχολαστικό ειδικό.
Στην τελευταία κατηγορία ανήκει ο Σερ Τιμ Κλαρκ, διευθυντής της Emirates Airlines, ο οποίος μιλώντας στο γερμανικό περιοδικό Spiegel, άνοιξε ξανά τον «φάκελο» της υπόθεσης. Αφενός εκφράζοντας λογικές απορίες, αφετέρου καταθέτοντας τη δική του άποψη σχετικά με το τι συνέβη στο πιλοτήριο του Boeing κατά τη διάρκεια της μοιραίας πτήσης και κυρίως με το αν τελικά οι έρευνες έχουν επικεντρωθεί στο σωστό μέρος.
«Με μία μόλις εξαίρεση (Amelia Earhart, 1939) δεν υπάρχει ούτε ένα περιστατικό συντριβής αεροσκάφους στη θάλασσα που να μην ήταν έστω 5% ή 10% ανιχνεύσιμο. Πάντα κάτι βρισκόταν κατά τη διάρκεια των ερευνών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν έχει εντοπιστεί το παραμικρό, έστω΄ένα μαξιλάρι από αυτά που χρησιμοποιούν οι επιβάτες. Το αεροπλάνο απλώς εξαφανίστηκε!
Δεν υπάρχει, επίσης, ούτε ένα στοιχείο που να υποδεικνύει ότι το Boeing συνετρίβη εκεί που έχουν επικεντρωθεί οι έρευνες, παρά μόνο κάποια δεδομένα από δορυφόρους, τα οποία προσωπικά αμφισβητώ», τονίζει αρχικά ο Σερ Κλαρκ και στη συνέχεια εκφράζει μια άποψη εντελώς αντίθετη από αυτή που έχει υιοθετηθεί από τους ερευνητές.
«Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το αεροπλάνο δεν ήταν στον αυτόματο πιλότο και χωρίς καύσιμα όταν συνετρίβη, αλλά βρισκόταν υπό ανθρώπινο έλεγχο μέχρι τα τελευταία δευτερόλεπτα».
Καταλήγοντας, προτρέπει να επανακτιμηθούν όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες για να λυθεί στο εγγύς μέλλον η πιο δύσκολη «εξίσωση» στην ιστορία των αεροπορικών δυστυχημάτων.
«Στο μυαλό μου έχουν γεννηθεί υποψίες και δεν κρύβω ότι δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα των ερευνών. Θεωρώ ότι θα πρέπει να επανεξετάσουμε κάποια δεδομένα και να ερευνήσουμε κάθε δευτερόλεπτο της συγκεκριμένης πτήσης.
Δεν θα πρέπει επουδενί να επιτρέψουμε το ενδεχόμενο κάποια μέρα να γυριστεί ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στο μεγαλύτερο αεροπορικό μυστήριο όλων των εποχών το οποίο θα παρακολουθήσουμε στο National Geographic.
Υπάρχουν πολλές αναξιοποίητες πληροφορίες και αμέτρητες λεπτομέρειες που θα πρέπει να μελετήσουμε από την αρχή για να βεβαιωθούμε ότι το Boeing όντως συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό και ότι δεν έχουμε κάνει λάθος ξοδεύοντας άσκοπα πολύτιμο χρόνο και εκατομμύρια δολάρια».
newsbomb.gr
Έχουν περάσει επτά ολόκληροι μήνες από την ημέρα που η δυσάρεστη είδηση συγκλόνισε τον πλανήτη. Δεκάδες χώρες, εκατοντάδες άτομα και αμέτρητα εκατομμύρια δολάρια θυσιάστηκαν για να βρεθούν τα συντρίμμια του μοιραίου αεροσκάφους των μαλαισιανών αερογραμμών που συνετρίβη στις 8 Μαρτίου, οδηγώντας στον θάνατο 239 άτομα, επιβάτες και πλήρωμα. Παρά τα εκπεφρασμένα σενάρια ειδικών και μη, οριστικό πόρισμα και απάντησεις δεν έχουν δοθεί. Το μοναδικό δεδομένο είναι ότι το μοιραίο Βoeing απογειώθηκε από το αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ με τελικό προορισμό το Πεκίνο...
Έπειτα από το αρχικό σάστισμα, οι μαλαισιανές Αρχές ξεκίνησαν τις έρευνές τους από τον Κόλπο της Ταϊλάνδης και τη Θάλασσα της Νότιας Κίνας, γρήγορα όμως τις επέκτειναν στα Στενά της Μάλακας και στα Νησιά Ανταμάν της Ινδίας. Δεδομένου ότι οι υπεύθυνοι των ερευνών αδυνατούσαν να δώσουν την παραμικρή πληροφορία-απάντηση στους συγγενείς των θυμάτων, το δυστύχημα άρχισε να απασχολεί κι άλλες χώρες εκτός από την Κίνα, υπήκοοι της οποίας ήταν πολλοί από τους αγνοούμενους.
Εικόνες που δόθηκαν από δορυφόρους και δεδομένα που αναλύθηκαν από ειδικούς, οδήγησαν τους πολυάριθμους πλέον ερευνητές στο τελικό συμπέρασμα ότι το αεροσκάφος συνετρίβη «κάπου στα δυτικά του Ινδικού Ωκεανού».
Όσο αχανής κι αν χαρακτηρίζεται η περιοχή, το γεγονός ότι δεν έχει βρεθεί ακόμη το παραμικρό που να παραπέμπει στην πτήση ΜΗ370, εγείρει σημαντικά ερωτήματα, που απασχολούν από τον πιο φανατικό συνωμοσιολόγο, μέχρι τον πιο σχολαστικό ειδικό.
Στην τελευταία κατηγορία ανήκει ο Σερ Τιμ Κλαρκ, διευθυντής της Emirates Airlines, ο οποίος μιλώντας στο γερμανικό περιοδικό Spiegel, άνοιξε ξανά τον «φάκελο» της υπόθεσης. Αφενός εκφράζοντας λογικές απορίες, αφετέρου καταθέτοντας τη δική του άποψη σχετικά με το τι συνέβη στο πιλοτήριο του Boeing κατά τη διάρκεια της μοιραίας πτήσης και κυρίως με το αν τελικά οι έρευνες έχουν επικεντρωθεί στο σωστό μέρος.
«Με μία μόλις εξαίρεση (Amelia Earhart, 1939) δεν υπάρχει ούτε ένα περιστατικό συντριβής αεροσκάφους στη θάλασσα που να μην ήταν έστω 5% ή 10% ανιχνεύσιμο. Πάντα κάτι βρισκόταν κατά τη διάρκεια των ερευνών. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν έχει εντοπιστεί το παραμικρό, έστω΄ένα μαξιλάρι από αυτά που χρησιμοποιούν οι επιβάτες. Το αεροπλάνο απλώς εξαφανίστηκε!
Δεν υπάρχει, επίσης, ούτε ένα στοιχείο που να υποδεικνύει ότι το Boeing συνετρίβη εκεί που έχουν επικεντρωθεί οι έρευνες, παρά μόνο κάποια δεδομένα από δορυφόρους, τα οποία προσωπικά αμφισβητώ», τονίζει αρχικά ο Σερ Κλαρκ και στη συνέχεια εκφράζει μια άποψη εντελώς αντίθετη από αυτή που έχει υιοθετηθεί από τους ερευνητές.
«Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το αεροπλάνο δεν ήταν στον αυτόματο πιλότο και χωρίς καύσιμα όταν συνετρίβη, αλλά βρισκόταν υπό ανθρώπινο έλεγχο μέχρι τα τελευταία δευτερόλεπτα».
Καταλήγοντας, προτρέπει να επανακτιμηθούν όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες για να λυθεί στο εγγύς μέλλον η πιο δύσκολη «εξίσωση» στην ιστορία των αεροπορικών δυστυχημάτων.
«Στο μυαλό μου έχουν γεννηθεί υποψίες και δεν κρύβω ότι δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα των ερευνών. Θεωρώ ότι θα πρέπει να επανεξετάσουμε κάποια δεδομένα και να ερευνήσουμε κάθε δευτερόλεπτο της συγκεκριμένης πτήσης.
Δεν θα πρέπει επουδενί να επιτρέψουμε το ενδεχόμενο κάποια μέρα να γυριστεί ντοκιμαντέρ αφιερωμένο στο μεγαλύτερο αεροπορικό μυστήριο όλων των εποχών το οποίο θα παρακολουθήσουμε στο National Geographic.
Υπάρχουν πολλές αναξιοποίητες πληροφορίες και αμέτρητες λεπτομέρειες που θα πρέπει να μελετήσουμε από την αρχή για να βεβαιωθούμε ότι το Boeing όντως συνετρίβη στον Ινδικό Ωκεανό και ότι δεν έχουμε κάνει λάθος ξοδεύοντας άσκοπα πολύτιμο χρόνο και εκατομμύρια δολάρια».
newsbomb.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.