Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Γιατί έκλαιγε επί 20 λεπτά με αναφιλητά η Μενεγάκη [video]


Με εξομολογητική διάθεση ξεκίνησε η εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη το μεσημέρι της Δευτέρας. Με αφορμή το ρεπορτάζ της εκπομπής για τις προετοιμασίες...



στην Disneyland, εν’ όψει Χριστουγέννων, η παρουσιάστρια αφηγήθηκε στους συνεργάτες της ένα περιστατικό από το παρελθόν.

"Εγώ πάντως σε ένα (παιχνίδι) κατέβηκα με πολύ κλάμα. Ήταν ένα τρένο που πήγαινε πάνω-κάτω. Έχω να ανέβω από πιτσιρίκα σε τέτοιο πράγμα και δεν ξέρω τότε γιατί πραγματικά δε με ενοχλούσε", είπε αρχικά η "ωραία Ελένη".

Και στη συνέχεια εξομολογήθηκε: "Με κορόιδεψε ο γιος μου και του είπα ότι δεν θα τον ξανασυνοδεύσω σε κανένα. Ανέβηκε πρώτος αυτός και μου είπε ότι είναι καταπληκτικό και να μη φοβάμαι. Και με παίρνει μαζί του κι εγώ να ουρλιάζω και να κλαίω με κλειστά μάτια. Είπα "τελείωσα" γι’ αυτό το λεπτό που ήμουν πάνω. Είπα "πεθαίνω, εδώ θα μείνω. Το κορμί μου θα πέσει στα χώματα". Ο Άγγελος γελούσε και νόμιζε ότι έκανα πλάκα, όταν, όμως με είδε μουντζουρωμένη με μύξες και δάκρυα του είπα: "Δεν θα στο συγχωρήσω αυτό που μου έκανες. Δεν πρέπει να κοροϊδεύεις τη μάνα σου. Θες να πεθάνω;". Μου είχε κοπεί η ανάσα. Αυτό ήταν το χειρότερο που δεν έπρεπε να ανέβω. Δε μπορούσαν να με συνεφέρουν. Και μετά συνέχισα να κλαίω επί 20 λεπτά με αναφιλητά".

Δείτε όλα όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή στο παρακάτω απόσπασμα:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.