Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Καλημέραααααα ανεκδοτάκιιιιιιιιιιιιι


Ο τύπος έχει έναν παπαγάλο και τον αφήνει να κάνει μάτι. Έτσι, ο παπαγάλος έχει γίνει εξπέρ στα σεξουαλικά. Μια μέρα, όμως, παντρεύεται ο τύπος, οπότε του το λέει του παπαγάλου καθαρά:...



“Τέρμα. Από δω και μπρος δεν θα ξαναμπείς ποτέ στο δωμάτιό μου, αλλιώς θα σε καθαρίσω…”.


Έτσι και γίνεται. Πρώτη νύχτα του γάμου, λοιπόν, ο παπαγάλος κάθεται απ’ έξω και ακούει. Μέσα, το ζεύγος φτιάχνει τη βαλίτσα του. Δεν κλείνει, όμως.
“Αγάπη μου”, λέει η σύζυγος, “λέω να κάτσω από πάνω…”.
“Κάτσε, αγάπη μου”, λέει ο σύζυγος. Κάθεται, αλλά η βαλίτσα δεν κλείνει.
“Λέω να κάτσω εγώ από πάνω”, λέει ο σύζυγος, που είναι… πιο βαρύς. Κάθεται κι αυτός, αλλά πάλι δεν κλείνει η βαλίτσα.
Τι να κάνουν, λοιπόν, την κοιτάζουν από δω, την κοιτάζουν από κει, και στο τέλος λέει η σύζυγος:
“Αγάπη μου, νομίζω ότι θα είναι καλύτερα, αν κάτσουμε και οι δύο από πάνω…”. Με το που το λέει αυτό, λοιπόν, μπαίνει με χίλια ο παπαγάλος στο δωμάτιο και λέει:
“Αφεντικό, αυτό θα το δω κι ας πεθάνω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.