ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)
«Καλά Χριστούγεννα» σε όλους με μία ευχάριστη είδηση από το Μόναχο. Όπως πληροφορήθηκε το NewsAuto.gr η BMW κατοχύρωσε και πάλι το θρυλικό όνομα «Μ1», γεγονός που ...
σημαίνει ότι θα επαναφέρει στο προσκήνιο το sport μοντέλο που έγραψε το δικό του κεφάλαιο στο βιβλίο της αυτοκίνησης.
Οι φήμες για επιστροφή της Μ1 στην παραγωγή είχαν φουντώσει το 2008, όταν η BMW παρουσίασε στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este το εικονιζόμενο πρωτότυπο M1 Homage, ως σχεδιαστική σπουδή στη συμπλήρωση 30 ετών από το λανσάρισμα του πρωτότυπου sports car. Η γερμανική εταιρεία ποτέ δεν απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, διατηρώντας τα σχετικά σχέδια σε κάποιο… συρτάρι. Όμως φαίνεται πως τώρα έφθασε η κατάλληλη στιγμή.
Με το λανσάρισμα του i8, του υβριδικού μοντέλου επιδόσεων, η BMW έδειξε πως διαθέτει την τεχνολογία για μεγάλα πράγματα. Μην ξεχνάμε ότι πλέον σχεδόν όλα τα «halo car» (τα κορυφαία μοντέλα από πλευράς επιδόσεων) διαθέτουν υβριδικό σύστημα: η LaFerrari, η Porsche 918 Spyder, ακόμη και η αναμενόμενη Lamborghini Asterion. Με τη βοήθεια ηλεκτρικών μοτέρ αφενός εκτοξεύονται στα ύψη η ισχύς και οι επιδόσεις και αφετέρου περιορίζονται κατανάλωση και ρύποι (υποχρεωτικό ακόμη και για εταιρείες παραγωγής supercar).
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν στο πιθανό υβριδικό σύστημα της Μ1 θα εμπλακεί η Toyota, καθώς οι δύο κατασκευαστές θα συνεργαστούν και σε sport μοντέλα. Θα περιμένουμε μέσα στο 2015 να δούμε αρχικά την Μ1 σε πρωτότυπη μορφή, πριν φθάσουμε στην έκδοση παραγωγής (το νωρίτερο το 2016-17).
«Καλά Χριστούγεννα» σε όλους με μία ευχάριστη είδηση από το Μόναχο. Όπως πληροφορήθηκε το NewsAuto.gr η BMW κατοχύρωσε και πάλι το θρυλικό όνομα «Μ1», γεγονός που ...
σημαίνει ότι θα επαναφέρει στο προσκήνιο το sport μοντέλο που έγραψε το δικό του κεφάλαιο στο βιβλίο της αυτοκίνησης.
Οι φήμες για επιστροφή της Μ1 στην παραγωγή είχαν φουντώσει το 2008, όταν η BMW παρουσίασε στο Concorso d’Eleganza Villa d’Este το εικονιζόμενο πρωτότυπο M1 Homage, ως σχεδιαστική σπουδή στη συμπλήρωση 30 ετών από το λανσάρισμα του πρωτότυπου sports car. Η γερμανική εταιρεία ποτέ δεν απέκλεισε ένα τέτοιο ενδεχόμενο, διατηρώντας τα σχετικά σχέδια σε κάποιο… συρτάρι. Όμως φαίνεται πως τώρα έφθασε η κατάλληλη στιγμή.
Με το λανσάρισμα του i8, του υβριδικού μοντέλου επιδόσεων, η BMW έδειξε πως διαθέτει την τεχνολογία για μεγάλα πράγματα. Μην ξεχνάμε ότι πλέον σχεδόν όλα τα «halo car» (τα κορυφαία μοντέλα από πλευράς επιδόσεων) διαθέτουν υβριδικό σύστημα: η LaFerrari, η Porsche 918 Spyder, ακόμη και η αναμενόμενη Lamborghini Asterion. Με τη βοήθεια ηλεκτρικών μοτέρ αφενός εκτοξεύονται στα ύψη η ισχύς και οι επιδόσεις και αφετέρου περιορίζονται κατανάλωση και ρύποι (υποχρεωτικό ακόμη και για εταιρείες παραγωγής supercar).
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν στο πιθανό υβριδικό σύστημα της Μ1 θα εμπλακεί η Toyota, καθώς οι δύο κατασκευαστές θα συνεργαστούν και σε sport μοντέλα. Θα περιμένουμε μέσα στο 2015 να δούμε αρχικά την Μ1 σε πρωτότυπη μορφή, πριν φθάσουμε στην έκδοση παραγωγής (το νωρίτερο το 2016-17).
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.