Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Ελληνίδα παρουσιάστρια: Ξεκίνησα τις ψυχοθεραπείες


Είναι πανέμορφη, την θέλουν όλοι οι άνδρες, πολλές γυναίκες την μισούν κι εκείνη ξεκίνησε τις ψυχοθεραπείες....



Η Κατερίνα Καινούργιου θυμάται αποκαλύπτει στην εφημερίδα ΑΓΟΡΑ και τον Οδυσσέα Μητσόπουλο τον λόγο που την οδήγησε στην ψυχοθεραπεία...

Παλιότερα στις συνεντεύξεις σου δήλωνες πως είσαι αρκετά ανασφαλής. Σήμερα πατάς καλύτερα στα πόδια σου;

Ισχύει ότι είμαι ανασφαλής. Αλλά όσο περνούν τα χρόνια πιστεύω περισσότερο στον εαυτό μου, τον αγαπώ περισσότερο κι αυτό το έχω δουλέψει μέσα μου. Έχω μπει στη διαδικασία της ψυχοθεραπείας και το τελευταίο διάστημα έχω ξεκινήσει πάλι συνεδρίες με έναν πολύ σπουδαίο ψυχοθεραπευτή-ψυχαναλυτή. Είμαι σε μια διαδικασία να δουλεύω όχι μόνο το σώμα μου με την γυμναστική αλλά και την ψυχή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.