Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015

Σπυροπούλου: Ακούγονται πολλά σεξιστικά σχόλια


Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου είναι ένα πρόσωπο που συγκεντρώνει...


 βλέμματα και σχόλια σε κάθε της εμφάνιση. Η ίδια σε συνέντευξή της μίλησε για την προσωπική της ζωή και για τα σεξιστικά σχόλια που δέχεται.
«Οι άνθρωποι είναι πάρα πολύ ευγενικοί απέναντι μου και πάρα πολύ χαμογελαστοί. Έχω καταλάβει ότι τους φαίνομαι πιο μικρή από κοντά, πιο προσιτή, και σε καμία περίπτωση ο άνθρωπος που παρουσιάζουν όλοι οι άλλοι κι αυτό που ίσως φαίνεται στην τηλεόραση. Ο κόσμος με κάνει να αισθάνομαι πολύ όμορφα» δήλωσε η παρουσιάστρια στο Hello.
Απαντώντας στην ερώτηση για το αν αισθάνεται σταρ, είπε: «Νομίζω ότι μόνο ο χρόνος το δείχνει. Φαντάζομαι ότι ούτε οι μεγάλοι σταρ όταν ξεκινούσαν ήξεραν ότι είναι κάτι διαφορετικό, ούτε οι μεγάλοι επιστήμονες όταν ανακάλυπταν πράγματα είχαν την αίσθηση του μεγέθους του επιτεύγματος τους».
Τέλος, ανέφερε: «Ακούγονται πολλά σεξιστικά σχόλια. Αυτό, στον αιώνα που διανύουμε, το θεωρώ δείγμα έλλειψης παιδείας. Ο καθένας είναι υπόλογος των πράξεων και των επιλογών του. Κανένας δεν είναι σε θέση να κατακρίνει κανέναν. Δεν ξέρω τι μ' ενοχλεί περισσότερο, απλά το ένα δε συνάδει με το άλλο. Δε σημαίνει ότι επειδή στην προσωπική μου ζωή έχω κάνει μια επιλογή, αυτό υποδηλώνει ότι δεν είμαι καλή στη δουλειά μου ή το αντίθετο. Πολύς κόσμος συνδυάζει αυτά τα δύο, με αποτέλεσμα ν' ακούγονται ανακρίβειες, δημιουργώντας ένα κλίμα άνευ ουσίας».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.