Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Το Twitter κάνει την είσοδο του στην ελληνική αγορά!


Η στιγμή που αρκετοί marketers και advertisers της ελληνικής αγοράς περίμεναν επιτέλους κατέφθασε! Μπορεί η στιγμή αυτή να άργησε κάπως, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ δε λένε;...



Από αυτό το μήνα, το Twitter μπήκε δυναμικά στη ελληνική αγορά και τα brands της χώρας μας έχουν πλέον τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσουν για διαφημιστικούς σκοπούς. Κάθε εταιρία έχει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τα νέα ad products που προσφέρει η πλατφόρμα, με σκοπό να πετύχει τους marketing στόχους που έχει θέσει.

Πιο συγκεκριμένα, το εν λόγω social network παρέχει στα brands τη δυνατότητα να δημιουργήσουν καμπάνιες κατάλληλες για το προϊόν ή την υπηρεσία που επιθυμούν να προωθήσουν και ιδανικές για την επίτευξη των εκάστοτε στόχων.
Πάμε να δούμε όμως μαζί τα προσφερόμενα objective-based Twitter Ads:

Tweet Engagements

Οι χρήστες συνηθίζουν στο Twitter να έχουν έντονους διαλόγους και συζητήσεις, να εξερευνούν ενδιαφέροντα θέματα και να μοιράζονται ιδιαίτερο περιεχόμενο. Μέσω μίας Tweet Engagement καμπάνιας δίνεται η δυνατότητα να γίνεις μέρος αυτής της δυναμικής και να επωφεληθείς από τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων τόσο με users όσο και με brand advocates. Έτσι, προσεγγίζεις μεγάλο αριθμό ατόμων και «ανοίγεις» συζητήσεις.

Website clicks or conversions

Με αυτή την επιλογή μπορείτε να στέλνετε κόσμο στο site σας προκειμένου να αυξήσετε το traffic ή ακόμα καλύτερα τα conversions (π.χ. online αγορά, subscription, sign up). Ακόμη, με τη δυνατότητα εξειδικευμένου targeting έχετε την ευκαιρία να προσεγγίσετε πιο ποιοτικό κοινό, μέσω της επιλογής των επιθυμητών keywords, interests, location κ.ά..

App installs or app engagements

Προωθήστε το app σας με μία App install καμπάνια προκειμένου να πετύχετε περισσότερα downloads και μεγαλύτερο engagement. Αυτή η επιλογή είναι πλέον διαθέσιμη από το Twitter, εφόσον έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση του αριθμού των ατόμων που ανοίγουν την πλατφόρμα από κάποια mobile συσκευή. Έτσι, με αυτό το εργαλείο μπορούν να δημιουργηθούν καμπάνιες οι οποίες επιτρέπουν το «κατέβασμα» και το «άνοιγμα» της mobile εφαρμογής απευθείας από το tweet.

Followers

Αν θέλετε να μεγαλώσετε το community σας με σχετικό κοινό τότε η ιδανική επιλογή είναι μία Followers campaign. Με μία τέτοια καμπάνια προτρέπεις τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με το brand σου και αν μείνουν ικανοποιημένοι με το experience που θα τους προσφέρεις, είναι πιθανό να κερδίσεις το πολυπόθητο engagement. Όταν, λοιπόν, δημιουργείς ευκαιρίες αλληλεπίδρασης που αφήνουν θετικές εντυπώσεις στους χρήστες, τους ωθείς να προβούν ευκολότερα σε κάποια αγορά, να μοιραστούν το περιεχόμενό σου και να το συζητήσουν με τους φίλους τους.

Leads on Twitter

Με το tool αυτό μπορείτε να μαζέψετε τα emails όσων ενδιαφέρονται για την επιχείρηση, το προϊόν/υπηρεσία ή την προσφορά σας. Με την προσθήκη μίας Lead Generation Card και μερικών clicks μπορούν πλέον οι δυνητικοί σας πελάτες να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους, ώστε να ακολουθήσει μετά δικό σας follow-up.

twitter 2
Με περισσότερους από 288 εκατ. χρήστες, έχει παρατηρηθεί ότι οι άνθρωποι έρχονται στο Twitter για να συνδεθούν, να συμμετέχουν και να παρακολουθούν ό,τι τους ενδιαφέρει. Γι’ αυτό το Twitter δημιούργησε τις κατάλληλες προοπτικές για τις επιχειρήσεις για να έρχονται σε επαφή με τους (δυνητικούς) πελάτες τους μέσω πιο προσωπικών αλληλεπιδράσεων. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις συντελούν στο «χτίσιμο» θετικού κλίματος και wom (word-of-mouth) γύρω από το brand.

Μερικά επιπλέον tools που παρέχει το Twitter είναι τα promoted tweets, promoted accounts και τα promoted trends για τα οποία μπορείτε να μάθετε περισσότερα στο site του Twitter για businesses.
Καλώς μας ήρθες Twitter!

Πηγή: suit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.