Τα μυστικά που πήραν στον τάφο τους ο Αδόλφος Χίτλερ και το στενό επιτελείο του έρχονται σταδιακά στο φως, ακόμη και σήμερα, 70 χρόνια μετά τη λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, προκαλώντας ανάμεικτα συναισθήματα για τα τεχνολογικά επιτεύγματα που είχαν στα σκαριά αλλά και τις αγριότητες που σχεδίαζαν.
Ακόμα και σήμερα, 70 χρόνια μετά... τη λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, τα μυστικά πλάνα του Χίτλερ προκαλούν ανάμεικτα συναισθήματα για τα τεχνολογικά επιτεύγματα που είχαν στα σκαριά οι ναζί αλλά και τις αγριότητες που σχεδίαζαν.
Οι μηχανικοί του Χίτλερ ήταν υπεύθυνοι για ένα από τα πιο φιλόδοξα προγράμματα ανάπτυξης οπλικών συστημάτων, τα οποία όπως αποκαλύπτεται ήταν τόσο προηγμένα τεχνολογικά, ώστε να μοιάζουν με σύγχρονα. Ενα από τα μυστικά όπλα του Χίτλερ ήταν το πρώτο αεροπλάνο με τεχνολογία στελθ, η κατασκευή του οποίου είχε στοιχίσει στη Λουφτβάφε μισό εκατομμύριο μάρκα.
Το αεροσκάφος Horten Ho 229 πετούσε στα 49.000 πόδια σε ταχύτητες 600 mph. Ηταν εξοπλισμένο με δύο στροβιλοκινητήρες, δύο κανόνια, ρουκέτες και R4M. Το αεροσκάφος είχε, όμως, αρκετά προβλήματα, οπότε δεν μπορούσε να αντέξει πολύ στις αερομαχίες και γι' αυτό αποσύρθηκε.
Ακόμη μία ανακάλυψη των μηχανικών των ναζί ήταν ο πρόγονος των «έξυπνων βομβών». Επρόκειτο για μια βόμβα 3.450 λιβρών εξοπλισμένη με έναν ραδιοφωνικό δέκτη και εξελιγμένα συστήματα ελέγχου που επέτρεπαν να βρει εύκολα τον στόχο της. Η βόμβα FritzX μπορούσε να ριφθεί από ύψος 20.000 ποδών, που τότε ήταν έξω από το πεδίο των αντιαεροπορικών συστημάτων. Η χρήση της όμως ήταν περιορισμένη, καθώς λίγα αεροσκάφη της Λουφτβάφε ήταν σχεδιασμένα ώστε να μεταφέρουν τη συγκεκριμένη βόμβα.
Ενα σύστημα που προκαλούσε τον θαυμασμό του αμερικανικού στρατού ήταν ο Γολιάθ, ένα μικρό τεθωρακισμένο που σχεδιάστηκε για να μεταφέρει 133-220 κιλά ισχυρών εκρηκτικών και μπορούσε να παρακάμψει τις νάρκες περνώντας μέσα από ναρκοπέδια, φτάνοντας με το φορτίο του σε αμυντικές θέσεις των ναζί. Λειτουργούσε με σύστημα τηλεχειρισμού, που στην εποχή του ήταν κάτι σαν «επιστημονική φαντασία», και θεωρείται ο πρόδρομος των τηλεκατευθυνόμενων όπλων.
Οι ναζί κατασκεύασαν περισσότερους από 7.000 Γολιάθ κατά τη διάρκεια του πολέμου. Τέλος, οι ναζί είχαν κατασκευάσει ένα ταχύτατο αεροσκάφος, το Messerschmitt Me 163 Komet, που μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 700 μίλια την ώρα. Ενδεικτικά, το ταχύτερο αεροσκάφος των Αμερικανών δεν μπορούσε να υπερβεί τα 400 μίλια ανά ώρα.
Μπορούσε να κάνει ελιγμούς και να αποφεύγει τα πυρά των Συμμάχων, ωστόσο ήταν υπερβολικά γρήγορο για να πετύχει τον στόχο που καταδίωκε.
πηγή: ΕΘΝΟΣ
Ακόμα και σήμερα, 70 χρόνια μετά... τη λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, τα μυστικά πλάνα του Χίτλερ προκαλούν ανάμεικτα συναισθήματα για τα τεχνολογικά επιτεύγματα που είχαν στα σκαριά οι ναζί αλλά και τις αγριότητες που σχεδίαζαν.
Οι μηχανικοί του Χίτλερ ήταν υπεύθυνοι για ένα από τα πιο φιλόδοξα προγράμματα ανάπτυξης οπλικών συστημάτων, τα οποία όπως αποκαλύπτεται ήταν τόσο προηγμένα τεχνολογικά, ώστε να μοιάζουν με σύγχρονα. Ενα από τα μυστικά όπλα του Χίτλερ ήταν το πρώτο αεροπλάνο με τεχνολογία στελθ, η κατασκευή του οποίου είχε στοιχίσει στη Λουφτβάφε μισό εκατομμύριο μάρκα.
Το αεροσκάφος Horten Ho 229 πετούσε στα 49.000 πόδια σε ταχύτητες 600 mph. Ηταν εξοπλισμένο με δύο στροβιλοκινητήρες, δύο κανόνια, ρουκέτες και R4M. Το αεροσκάφος είχε, όμως, αρκετά προβλήματα, οπότε δεν μπορούσε να αντέξει πολύ στις αερομαχίες και γι' αυτό αποσύρθηκε.
Ακόμη μία ανακάλυψη των μηχανικών των ναζί ήταν ο πρόγονος των «έξυπνων βομβών». Επρόκειτο για μια βόμβα 3.450 λιβρών εξοπλισμένη με έναν ραδιοφωνικό δέκτη και εξελιγμένα συστήματα ελέγχου που επέτρεπαν να βρει εύκολα τον στόχο της. Η βόμβα FritzX μπορούσε να ριφθεί από ύψος 20.000 ποδών, που τότε ήταν έξω από το πεδίο των αντιαεροπορικών συστημάτων. Η χρήση της όμως ήταν περιορισμένη, καθώς λίγα αεροσκάφη της Λουφτβάφε ήταν σχεδιασμένα ώστε να μεταφέρουν τη συγκεκριμένη βόμβα.
Ενα σύστημα που προκαλούσε τον θαυμασμό του αμερικανικού στρατού ήταν ο Γολιάθ, ένα μικρό τεθωρακισμένο που σχεδιάστηκε για να μεταφέρει 133-220 κιλά ισχυρών εκρηκτικών και μπορούσε να παρακάμψει τις νάρκες περνώντας μέσα από ναρκοπέδια, φτάνοντας με το φορτίο του σε αμυντικές θέσεις των ναζί. Λειτουργούσε με σύστημα τηλεχειρισμού, που στην εποχή του ήταν κάτι σαν «επιστημονική φαντασία», και θεωρείται ο πρόδρομος των τηλεκατευθυνόμενων όπλων.
Οι ναζί κατασκεύασαν περισσότερους από 7.000 Γολιάθ κατά τη διάρκεια του πολέμου. Τέλος, οι ναζί είχαν κατασκευάσει ένα ταχύτατο αεροσκάφος, το Messerschmitt Me 163 Komet, που μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 700 μίλια την ώρα. Ενδεικτικά, το ταχύτερο αεροσκάφος των Αμερικανών δεν μπορούσε να υπερβεί τα 400 μίλια ανά ώρα.
Μπορούσε να κάνει ελιγμούς και να αποφεύγει τα πυρά των Συμμάχων, ωστόσο ήταν υπερβολικά γρήγορο για να πετύχει τον στόχο που καταδίωκε.
πηγή: ΕΘΝΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.