Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Ολομέτωπη επίθεση Ρουμελιώτη κατά ΤΑΙΠΕΔ για τη σύμβαση του "Ελευθέριος Βενιζέλος"


«Αποτελεί σκάνδαλο η σπουδή του ΤΑΙΠΕΔ για νέα σύμβαση παραχώρησης του “Ελ. Βενιζέλος” σε γερμανοκαναδική εταιρεία», τονίζει ο πρόεδρος του ΔΣ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) Παναγιώτης Ρουμελιώτης, σε δηλώσεις στο ρ/σ «Στο Κόκκινο»...



Ο κ. Ρουμελιώτης τονίζει ότι είναι σκάνδαλο το ΤΑΙΠΕΔ να επιθυμεί να προχωρήσει από τώρα σε παράταση της σύμβασης παραχώρησης του αεροδρομίου, η οποία λήγει σε 10 χρόνια. Μάλιστα, με τη λήξη της, το 2026, το αεροδρόμιο περνάει εξ ολοκλήρου στο Ελληνικό Δημόσιο.

Ο κ. Ρουμελιώτης προέκρινε να μη γίνει καμία επέκταση της σύμβασης παραχώρησης, αλλά η κυβέρνηση να αφήσει να λήξει η υφιστάμενη σύμβαση, ώστε να περιέλθει η διαχείριση του αεροδρομίου το 2026 κατά 100% στο ελληνικό Δημόσιο. Κατά τον πρόεδρο του ΔΑΑ «Ελ. Βενιζέλος» κ. Ρουμελιώτη, η κερδοφορία της επιχείρησης θα επιτρέψει την καλύτερη εξυπηρέτηση του χρέους παραμένοντας υπό τον έλεγχο του ελληνικού Δημοσίου. «Αυτά που θα εισπράξει σήμερα είναι πολύ λιγότερα από αυτά που εγγυάται η κερδοφορία του αεροδρομίου», είπε ο κ. Ρουμελιώτης.

Ο πρόεδρος του ΔΑΑ δεν δίστασε να αποκαλέσει «σκάνδαλο» τις κινήσεις Πιτσιόρλα σχετικά με την παράταση της σύμβασης παραχώρησης, οι οποίες δεν εμπεριέχουν πολιτικές εντολές. Κατά τον κ. Ρουμελιώτη, πριν ο κ. Πιτσιόρλας απευθύνει στον ίδιο τις επιστολές που του απέστειλε, θα έπρεπε να έχει συζητήσει το θέμα με τους αρμόδιους υπουργούς και πιθανώς με τον πρωθυπουργό. Στην πράξη, ο πρόεδρος του ΔΑΑ κατηγόρησε τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ ότι κινείται αυτόνομα και χωρίς την εντολή της κυβέρνησης. «Το ΤΑΙΠΕΔ θα έπρεπε πριν αποστείλει την οποιαδήποτε επιστολή... να το συζητήσει με τους αρμόδιους υπουργούς, Οικονομικών, Μεταφορών, και σε υψηλότερο επίπεδο, προκειμένου να καθοριστούν οι όροι με τους οποίους θα γίνει αυτή η διαπραγμάτευση», είπε χαρακτηριστικά. Και προσέθεσε: «Το σκάνδαλο –γιατί, πραγματικά, εγώ τα λέω έξω από τα δόντια– συνίσταται, με βάση την υφιστάμενη σύμβαση, αν καθοριστεί για την επέκταση της σύμβασης κατά 20 χρόνια Χ τίμημα, θα πρέπει το ελληνικό Δημόσιο, ως μέτοχος του “Ελ. Βενιζέλος“, να συμμετάσχει, δηλαδή να πληρώσει, αυτή την επέκταση, όταν το 2026 θα είναι εξολοκλήρου δικό του και δεν θα έχει να πληρώσει τίποτα, μόνον θα εισπράξει... Εγώ δεν δέχομαι το ελληνικό Δημόσιο να πληρώσει από τα αποθεματικά της εταιρείας, που ανέρχονται σε 300 εκατ. ευρώ και του αναλογούν 165 εκατ. ευρώ, την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης».

Πηγή: newsit.gr/ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.