
Στις προτάσεις για την αναμόρφωση του ασφαλιστικού συστήματος αναφέρθηκε εκτενώς ο γενικός γραμματέας Κοινωνικών Ασφαλίσεων...
του υπουργείου Εργασίας, Νίκος Φράγκος, μιλώντας στο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, με θέμα «Μπορεί να υπάρξει βιωσιμότητα και επάρκεια παροχών στην Κοινωνική Ασφάλιση;».
Όπως είπε, οι προτάσεις προβλέπουν τη συγχώνευση των υπαρχόντων Ταμείων και τη δημιουργία ενός ταμείου κύριας σύνταξης (ΕΦΚΑ), καθώς και ενός ταμείου επικουρικής σύνταξης και πρόνοιας.
Παράλληλα, ο κ. Φράγκος εστίασε στην ομιλία του στις παθογένειες του ασφαλιστικού συστήματος, που είναι, όπως είπε, η ύπαρξη πολλών ασφαλιστικών Ταμείων, καθώς και οι πολλοί και διαφορετικοί κανόνες εισφορών και παροχών για ασφαλισμένους, πριν και μετά το 1993.
Ο κ. Φράγκος τόνισε ότι αποτελεί δέσμευση της χώρας να μην υπερβεί η εθνική συνταξιοδοτική δαπάνη το 16% του ΑΕΠ.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Φράγκος υπογράμμισε ότι η απόδοση της περιουσίας των ασφαλιστικών ταμείων, εάν δεν είχε γίνει το κούρεμα του PSI, θα ανερχόταν περίπου στα 47 δισ. ευρώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.