Πέμπτη 3 Μαρτίου 2016

Φοιτητής αυτοκτόνησε μέσα στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο


Αναστάτωση έχει προκαλέσει στη φοιτητική κοινότητα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου η είδηση ότι ένας 21χρονος φοιτητής...


 αυτοκτόνησε εντός του Ιδρύματος.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες, ο φοιτητής που φοιτούσε στο Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ εντοπίστηκε κρεμασμένος την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου από ένα δέντρο στο χώρο του Πολυτεχνείου.
Το άψυχο κορμί του φοιτητή βρήκε επιστάτης τους Ιδρύματος που περνούσε τυχαία από την περιοχή.
Σύμφωνα με τον ιατροδικαστή ο 21χρονος έβαλε τέλος στη ζωή του τα ξημερώματα της προηγούμενης Δευτέρας 22 Φεβρουαρίου και βρέθηκε το βράδυ της ίδιας ημέρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.