
Υπεγράφη σήμερα από τον υπουργό Υγείας, Ανδρέα Ξανθό, απόφαση για τη συγκρότηση της Επιτροπής Παρακολούθησης της...
Νοσοκομειακής Φαρμακευτικής Δαπάνης και την εφαρμογή του μηχανισμού αυτόματης επιστροφής (claw back).
Αντικείμενο της Επιτροπής είναι η παρακολούθηση της νοσοκομειακής φαρμακευτικής δαπάνης σε μηνιαία βάση, ο εντοπισμός των ενδεχόμενων προβλημάτων και δυσλειτουργιών, η προώθηση θεραπευτικών πρωτοκόλλων και κατευθυντήριων οδηγιών για τα νοσοκομειακά φάρμακα καθώς και η διατύπωση προτάσεων για τη λήψη διορθωτικών μέτρων.
Στο τέλος κάθε μήνα, η Επιτροπή θα παραδίδει το πόρισμά της στον υπουργό Υγείας.
Με αυτό τον τρόπο θα υπάρχει ένας μηχανισμός επιτήρησης και ελέγχου τόσο της ζήτησης νοσοκομειακών φαρμάκων όσο και της διακύμανσης της δαπάνης, με στόχο να διασφαλιστεί η επάρκεια των αναγκαίων φαρμάκων (ειδικά των ακριβών σκευασμάτων και η ομαλή εκτέλεση του προϋπολογισμού, περιορίζοντας όσο είναι δυνατόν την αναγκαιότητα του μηχανισμού αυτόματης επιστροφής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.