Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Επανεξελέγη πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ η Ματίνα Παγώνη


Η παθολόγος στο Γενικό Κρατικό «Γεννηματάς», Ματίνα Παγώνη, επανεξελέγη από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΙΝΑΠ...



Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας Πειραιά (ΕΙΝΑΠ) η κυρία Ματίνα Παγώνη, παθολόγος στο Γενικό Κρατικό «Γεννηματάς».

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΙΝΑΠ που είχε αναδειχθεί από τις εκλογές τον περασμένο Μάρτιο συγκροτήθηκε σε σώμα κατά τη χθεσινή του συνεδρίαση.

Αντιπρόεδρος εξελέγη ο καρδιολόγος και πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», κ. Ηλίας Σιώρας.

Για τη θέση του ταμία ψηφίστηκε ο κ. Κώστας Λιβαδάς και του ειδικού γραμματέα ο κ. Δημήτρης Βραχάτης.

Για τη θέση του Γενικού Γραμματέα δεν υπήρξε υποψηφιότητα και η θέση προς το παρόν παρέμεινε κενή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.