Οι Πρόεδροι των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας, για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα, παρίστανται στην Ολομέλεια του Ελληνικού...
Κοινοβουλίου όπου συζητείται και ψηφίζεται το ασφαλιστικό-φορολογικό νομοσχέδιο.
Με ανακοίνωση τους , καλούν τους δικηγόρους «να συμμετάσχουν μαζικά στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας κατά του ασφαλιστικού νομοσχεδίου που πραγματοποιείται στις 6 το απόγευμα στη πλατεία Συντάγματος. Η προσυγκέντρωση των Δικηγόρων θα γίνει στις 17.30 στα γραφεία του ΔΣΑ (Ακαδημίας 60)».
Όπως αναφέρουν «κατά τη χθεσινή παράσταση στο χώρο του Κοινοβουλίου, μέλη της Ολομέλειας των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων της χώρας, με επικεφαλής τον Πρόεδρο Βασίλειο Αλεξανδρή, συναντήθηκαν με βουλευτές της συμπολίτευσης, όπου επεσήμαναν τις ασφυκτικές παρενέργειες που επιφέρει το προτεινόμενο ασφαλιστικό-φορολογικό σύστημα στο δικηγορικό σώμα. Σχετικώς εδόθησαν έγγραφες προτάσεις για τροποποίηση βασικών διατάξεων του νομοσχεδίου. Αριθμός βουλευτών ανέλαβε τη δέσμευση να προωθήσει τις προτάσεις κατά την εξελισσόμενη νομοθετική διαδικασία»



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.