Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Mega ώρα μηδέν: Το μεγάλο πρόβλημα που δεν βρίσκει λύση


Οι διεργασίες και οι συναντήσεις µεταξύ των µετόχων συνεχίζονται, χωρίς όµως κάποιο αποτέλεσµα για το Μεγάλο Κανάλι...



Η πλευρά Βαρδινογιάννη εξακολουθεί να διαθέτει τα χρήµατα υπό την προϋπόθεση ότι και οι άλλοι µέτοχοι θα καλύψουν το µερίδιό τους. Σύµφωνα µε το ρεπορτάζ του «Πρώτου Θέματος», τις τελευταίες ηµέρες οι µεταξύ τους διαφορές όχι µόνο δεν έχουν αµβλυνθεί, αλλά αντιθέτως έχουν οξυνθεί.

Ταυτόχρονα και η πρωτοβουλία του κ. Φιλιππόπουλου δεν έχει προχωρήσει ιδιαίτερα. Ο κ. Φιλιππόπουλος κατάρτισε business plan, αλλά δεν έχει προσκοµίσει τα απαραίτητα έγγραφα για τα πρόσωπα που θα µετάσχουν στο επενδυτικό σχήµα και τα ποσά που θα διαθέσουν. Τόσο οι µέτοχοι όσο και ο ίδιος δεν έχουν επιλύσει το βασικό επιχειρηµατικό πρόβληµα που είναι πώς θα διατεθούν τώρα 22,5 εκατ. για την αύξηση κεφαλαίου ώστε να ρυθµιστούν τα δάνεια και να έχουν την ενηµερότητα που θα επιτρέψει τη συµµετοχή στον διαγωνισµό για τις άδειες, χωρίς όµως να γνωρίζουν ούτε αν θα πάρουν άδεια, ούτε πόσο θα στοιχίσει.

Στο µεταξύ, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδας το ∆ιοικητικό Συµβούλιο της Digea αποφάσισε να δώσει παράταση στη µετάδοση του ψηφιακού σήµατος, µετά από αίτηµα του καναλιού που διατυπώθηκε µε σχετική επιστολή, στην οποία αναφέρεται ότι θα είναι σε θέση να πληρώσει από την 31η Μαΐου.

Οι τραπεζικοί λογαριασµοί του καναλιού εξακολουθούν να είναι µπλοκαρισµένοι, καθώς τα δάνεια είναι σε καθυστέρηση. Η διοίκηση του είχε δώσει ως εξασφάλιση στις τράπεζες το σύνολο των εσόδων της Τηλέτυπος, µε αποτέλεσµα τώρα να µην υπάρχει καµία πηγή εσόδων που δεν είναι δεσµευµένη. Ταυτόχρονα εντείνονται και οι πιέσεις από τους προµηθευτές προς τους οποίους οι εκκρεµείς υποχρεώσεις της Τηλέτυπος ανέρχονται σε 28 εκατ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.