
Την διατήρηση του αγγελιοσήμου και την επέκτασή του στο ίντερνετ αλλά με διαφορετική ποσόστωση, που ενδεχομένως οδηγήσει στη διάσωση του ΕΔΟΕΑΠ προανήγγειλε ο Γ. Κατρούγκαλος στην εκπομπή του Γιώργου Αυτιά, στον ΣΚΑΪ...
Σχετικά με τους δημοσιογράφους, ο κ. Κατρούγκαλος τόνισε ότι για τον ίδιο είναι θέση αρχής η ενσωμάτωση του ταμείου κύριας σύνταξης των δημοσιογράφων στον ενιαίο φορέα. «Είχα πει, όμως ότι το αγγελιόσημο θα προσπαθούσαμε, μέχρι το τέλος, να το προστατεύσουμε, γιατί μοιράζει τη διαφημιστική δαπάνη και βοηθάει μικρά και μεσαία έντυπα σε όλη την Ελλάδα να παραμείνουν ζωντανά. Το αγγελιόσημο θεωρήθηκε από τους εταίρους κοινωνικός πόρος και, μολονότι προσπαθήσαμε να το υπερασπίσουμε στη διαπραγμάτευση, δεν το πετύχαμε» σημείωσε ο υπουργός. Παράλληλα, ο κ. Κατρούγκαλος εξέφρασε την άποψη ότι το αγγελιόσημο θα πρέπει να επεκταθεί και στα ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.