
Αισιόδοξοι δηλώνουν οι γιατροί για την πορεία υγείας του 7χρονου που νοσηλεύεται στη...
Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων και Εφήβων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Πάτρας, μετά τον τραυματισμό του από λέμβο το περασμένο Σάββατο στην παραλία Τσιλιβί, στη Ζάκυνθο.
Οι γιατροί ξεκίνησαν το βράδυ της Πέμπτης τη διαδικασία για να «ξυπνήσει» το παιδί, το οποίο βρισκόταν σε καταστολή και ο οργανισμός του επτάχρονου ανταποκρίθηκε.
Μιλώντας στο ΑΜΠΕ ο διευθυντής της μονάδας εντατικής θεραπείας Ανδρέας Ηλιάδης, εξέφρασε την αισιοδοξία του για την πορεία της υγείας του και όπως είπε, αμέσως μόλις έγινε η αποσύνδεση από τα μηχανήματα ο μικρός είπε κάποιες κουβέντες και ταυτόχρονα ανταποκρίθηκε με κινήσεις σε εξετάσεις που του έκαναν οι γιατροί.
Το παιδί, σύμφωνα με τον Ανδρέα Ηλιάδη, θα παραμείνει για νοσηλεία στη μονάδα εντατικής θεραπείας του πανεπιστημιακού νοσοκομείου για περίπου 20 ημέρες και στη συνέχεια θα μεταφερθεί σε κέντρο αποκατάστασης, που λειτουργεί στην Αθήνα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.