
Νέα παρέμβαση στη γενική συνέλευση των μετόχων της ΔΕΗ φέρεται να προετοιμάζει...
η ΓΕΝΟΠ, προκειμένου να μην υπάρξει ούτε σήμερα απόφαση για την απόσχιση του ΑΔΜΗΕ.
Συνδικαλιστές - μέλη της έχουν συγκεντρωθεί στο ξενοδοχείο όπου έχει προγραμματιστεί η συνεδρίαση της γενικής συνέλευσης.
Η απόφαση επρόκειτο να ληφθεί στις 30 Ιουνίου όμως η διαδικασία αναβλήθηκε για σήμερα λόγω παρέμβασης της ΓΕΝΟΠ, στελέχη της οποίας φώναξαν συνθήματα και ανήρτησαν πανό.
Η πρόταση που καλούνται να εγκρίνουν οι μέτοχοι της ΔΕΗ προβλέπει ότι το 51% των μετοχών του ΑΔΜΗΕ θα ελέγχεται από το Δημόσιο, ενώ το υπόλοιπο 49% θα διατεθεί σε στρατηγικό και άλλους επενδυτές.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.