Ενός κακού, μύρια έπονται. Και, στην περίπτωση της εξαιρετικά δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που διανύουμε, τα διαρκώς μειούμενα εισοδήματα των νοικοκυριών οδηγούν σε περικοπή, ακόμα και εξόδων, που είναι απολύτως πρώτης ανάγκης. Σε αυτή την κατηγορία ανήκουν και τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων....
Μέσα σε ένα χρόνο, οι ασφαλιστικές εταιρίες μετρούν λιγότερα 300.000 συμβόλαια ! Την περυσινή χρονιά, τα ασφαλισμένα Ι.Χ. μειώθηκαν σε λιγότερα από 5 εκατομμύρια. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται και στη μαζική παράδοση πινακίδων, που καταγράφηκε στα τέλη του 2011.
Πέραν, όμως, των ακινητοποιημένων οχημάτων, η συντριπτική πλειοψηφία των υπόλοιπων αυτοκινήτων κυκλοφορεί χωρίς ασφάλιση στους δρόμους όλης της χώρας, με ό,τι μπορεί αυτό να σημαίνει για την οδική ασφάλεια ευρύτερα !
Και δεν είναι μόνο αυτό. Τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών δείχνουν και σημαντική μείωση των καλύψεων στα εν ισχύ ασφαλιστήρια συμβόλαια. Για πρώτη φορά μετά από χρόνια, ο κλάδος αστικής ευθύνης Ι.Χ. κατέγραψε μείωση 3,5%, ενώ οι συμπληρωματικές καλύψεις (π.χ. για κλοπή, φωτιά, καιρικά φαινόμενα) μειώθηκαν κατά 20% ! Αν, μάλιστα, σκεφθεί κανείς πως τα ασφάλιστρα για αυτές τις περιπτώσεις αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων για τις εταιρίες, μπορεί να καταλάβει το μέγεθος της ζημιάς για τον κλάδο.
Μέσα σε ένα χρόνο, οι ασφαλιστικές εταιρίες μετρούν λιγότερα 300.000 συμβόλαια ! Την περυσινή χρονιά, τα ασφαλισμένα Ι.Χ. μειώθηκαν σε λιγότερα από 5 εκατομμύρια. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται και στη μαζική παράδοση πινακίδων, που καταγράφηκε στα τέλη του 2011.
Πέραν, όμως, των ακινητοποιημένων οχημάτων, η συντριπτική πλειοψηφία των υπόλοιπων αυτοκινήτων κυκλοφορεί χωρίς ασφάλιση στους δρόμους όλης της χώρας, με ό,τι μπορεί αυτό να σημαίνει για την οδική ασφάλεια ευρύτερα !
Και δεν είναι μόνο αυτό. Τα στοιχεία της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών δείχνουν και σημαντική μείωση των καλύψεων στα εν ισχύ ασφαλιστήρια συμβόλαια. Για πρώτη φορά μετά από χρόνια, ο κλάδος αστικής ευθύνης Ι.Χ. κατέγραψε μείωση 3,5%, ενώ οι συμπληρωματικές καλύψεις (π.χ. για κλοπή, φωτιά, καιρικά φαινόμενα) μειώθηκαν κατά 20% ! Αν, μάλιστα, σκεφθεί κανείς πως τα ασφάλιστρα για αυτές τις περιπτώσεις αποτελούν την κύρια πηγή εσόδων για τις εταιρίες, μπορεί να καταλάβει το μέγεθος της ζημιάς για τον κλάδο.
Οι καημένες οι ασφαλιστικές. Τόσα χρόνια κλαίγονται οτι ζημιώνονται από τον κλάδο του αυτοκινήτου. Δε βλέπω όμως καμμία να αποσύρεται απο αυτό τον κλάδο. Πως να κορεστεί όμως τόση απύθμενη απληστία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ετήσιες αυξήσεις από 10% έως 20% στα ασφάλιστρα όμως καλά κρατούν, εδώ και χρόνια. Και έπεται νέα αύξηση τον Ιούνιο. Τόση απληστία πια...
Οι υπηρεσίες και οι αποζημιώσεις που προσφέρουν όμως είναι κατηγορίας Ουγκάντας και κάτω. Κανονικά θα έπρεπε να μην πληρώνει ΚΑΝΕΝΑΣ τις ασφαλιστικές εταιρίες, μέχρι να πάρουν το μάθημά τους και να μειώσουν δραστικά τις απαιτήσεις τους.