Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Μαίρη Λίντα: «Η Άννα Βίσση είναι από τα σπουδαιότερα άτομα που έχω γνωρίσει»


39087913ae8a91ad9a2950710bdf0eb3 L 1


«Η Άννα Βίσση είναι σπουδαίος άνθρωπος. Έχει ψυχή μικρού παιδιού. Είναι καταπληκτική», λέει η Μαίρη Λίντα μιλώντας για την φίλη και συνεργάτιδα της στο νυχτερινό κέντρο REX, Άννα Βίσση....

Η τραγουδίστρια μιλά για τη σχέση αλλά και τη συνεργασία της με την Άννα στο περιοδικό Εγώ: «Όταν με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε να συνεργαστούμε, εξεπλάγην. Ήρθε στο σπίτι μου, μιλήσαμε, τα βρήκαμε σαν να ήμασταν χρόνια φίλες. Είναι σπουδαία καλλιτέχνις και η απόλυτη σταρ.
Μαζί της αισθάνομαι σαν να έχω μικρότερη αδερφή», λέει και συνεχίζει: «Είναι από τα σπουδαιότερα άτομα που έχω γνωρίσει στη δουλειά μου. Είναι ανεπανάληπτη αυτή η γυναίκα. Της άξιζε καθετί από όσα έχει πετύχει και ακόμη περισσότερα», καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.