Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2013

Συγκλονιστική ιστορία: 30χρονη Θεσσαλονικιά ψάχνει τη δίδυμη αδελφή της μέσω... facebook!



Συγκλονίζει η ιστορία μιας 30χρονης κοπέλας από τη Θεσσαλονίκη η οποία ψάχνει τη χαμένη δίδυμη αδελφή της μέσω… facebook. Η 30χρονη δημιούργησε προφίλ με το όνομα...

«Βοηθήστε με να βρω» μέσα στο οποίο αναφέρει πως η αδελφή της, αμέσως μετά τη γέννησή της, δόθηκε με παράνομη υιοθεσία.

Oι δύο αδελφές πρέπει να μοιάζουν αρκετά δεδομένου ότι είναι μονοζυγωτικά δίδυμα και για το λόγο αυτό η 30χρονη στο προφίλ που δημιούργησε έχει δημοσιεύσει και φωτογραφίες της, ελπίζοντας ότι αυτό θα βοηθήσει την έρευνά της.

Η 30χρονη κοπέλα γράφει στο status της στο Facebook:

«Γεννήθηκα δίδυμη στις 22/11/1982, στη Θεσσαλονίκη στην κλινική «Τατιάνα», αλλά δεν γνώρισα ποτέ την αδελφή μου! Είμαστε μονοζυγωτικά δίδυμα, δηλαδή ίδιες! Κάποιοι επέλεξαν να μας χωρίσουν, δίνοντας την αδελφή μου με παράνομη υιοθεσία. Το γεγονός ότι είμαστε ίδιες διευκολύνει την προσπάθειά μου. Μήπως γνωρίζετε κάποια που μου μοιάζει; Μήπως την είδατε κάπου; Αν γνωρίζετε κάτι σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου! Αν πάλι όχι προωθήστε αυτό το προφίλ όσο μπορείτε!Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη αλλά επειδή το ζήτημα είναι σοβαρό σας παρακαλώ όχι άλλα αστεία! Για μένα δεν έχει πια σημασία γιατί έγινε όλο αυτό. Ούτε θέλω να αποδώσω ευθύνες σε κανέναν. Απλά θέλω να γνωρίσω την αδελφή μου που στερήθηκα τόσα χρόνια! Σας ευχαριστώ όλους για τη στήριξη!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.