Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Μπαρμπαρίγου: Οι Καραμεροχαριτάτοι μου δημιούργησαν προβλήματα υγείας


Για τη συνεργασία της με το δίδυμο...
Καραμέρου-Χαριτάτου,καθώς και για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, μίλησε η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, στο “Πρωινό mou”.



Η αγαπημένη μαγείρισσα της ελληνικής τηλεόρασης, ανέφερε πως πέρασε καλύτερα στη συνεργασία της με την Ελένη Μενεγάκη, τονίζοντας παράλληλα, τη δυσαρέσκειά της για το πρώην δίδυμο του ΑΝΤ1.

"Όλα αυτά που τράβηξα και οι στεναχώριες που πήρα, μου βγήκαν σε προβλήματα υγείας. Ήταν ότι πιο σωστό έχω κάνει μέχρι τώρα. Ποτέ δεν έκανα καψόνια στους υπαλλήλους μου. Νιώθω συνεργάτης εκεί που δουλεύω. Σέβομαι αυτόν που έχω δίπλα μου. Είχε φτάσει το πράγμα στο απροχώρητο. Είχα αρρυθμίες στην καρδιά και πεταγόμουνα στον ύπνο μου. Ανακάλυψα ότι είχα θυρεοειδή. Οι γιατροί μου είπαν ότι έχω κάνει το μεγαλύτερο κακό στον εαυτό μου. Θα πεθάνω εγώ για τη δουλειά; Μου αρέσει η δουλειά μου και με έσκαγαν και μ' 'επρηζαν. Δίνω την ψυχή μου. Στον άντρα μου δεν έλεγα τίποτα. Του έλεγα ότι είμαι κουρασμένη. Στρατιώτης δεν έχω πάει, αλλά έχω ζήσει τα καψόνια αλλιώς", είπε η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, εξηγώντας για πρώτη φορά τι ακριβώς συνέβη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.