Ο Σεμπαστιέν Οζιέ δείχνει από πολύ νωρίς ποιος είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στο ράλι του Μεξικού. Ο Γάλλος έχει ήδη δημιουργήσει μια διαφορά ασφαλείας, 33 δευτερολέπτων και όπως δείχνουν οι εξελίξεις, οδεύει για...
την πρώτη νίκη του Polo R WRC στο χώμα και δεύτερη φετινή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Το ντεμπούτο του γερμανικού αυτοκινήτου στο χώμα κρίνεται μέχρι στιγμής πολύ επιτυχημένο αφού ο Οζιέ έχει καταφέρει να κερδίσει τις επτά από τις 11 ειδικές διαδρομές, σε μία από τις πιο δύσκολες ημέρες του αγώνα. Τα χιλιόμετρα που καλούνται να καλύψουν τα πληρώματα φτάνουν στα 160,75 χλμ με τις ειδικές να διεξάγονται ως επί το πλείστον στα βουνά, ανατολικά της πόλης Λεόν.
Ο Οζιέ ήταν ταχύτατος, κερδίζοντας τις πιο απαιτητικές και μεγαλύτερες σε μήκος, ειδικές διαδρομές, El Cubilete (21,91 χλμ.) και El Chocolate (30,57 χλμ.), τόσο στο πρωινό όσο και στο απογευματινό πέρασμα. Αν ο Γάλλος συνεχίσει να επιδεικνύει την ίδια ταχύτητα και ρυθμό, τότε σίγουρα θα πανηγυρίσει μαζί με την VW τη δεύτερη φετινή του νίκη και θα περάσει στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο μόνος που δείχνει ότι μπορεί να τον αντιμετωπίσει είναι ο εντυπωσιακός Μαντς Οστμπεργκ. Για μια ακόμη φορά το Fiesta RS WRC αποδεικνύει τη δυναμική του στο χώμα ιδίως όταν το οδηγεί ο νεαρός Νορβηγός, ο οποίος έχει κερδίσει μέχρι στιγμής, δύο ειδικές διαδρομές και βρίσκεται στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Το σίγουρο είναι πως ο Οστμπεργκ αν ακολουθήσει τον ίδιο ρυθμό τότε ίσως η ομάδα της Qatar M-Sport Rally Team θα μπορούσε να πανηγυρίσει τη δεύτερη ή και την πρώτη θέση στον αγώνα.
Τρίτος και καταιδρωμένος στην γενική κατάταξη είναι ο Μίκο Χίρβονεν. Ο Φινλανδός χάρη στην πολύ καλή απόδοσή του στο δεύτερο πέρασμα της El Chocolate μπόρεσε να πάρει διαφορά άνω των 35 δευτ. από τον Τιερί Νουβίλ που τον καταδίωκε. Οπως και να έχει όμως, το ξεκίνημα της Citroen στο χώμα δεν είναι και το καλύτερο δυνατό αφού τόσο ο Χίρβονεν όσο και ο Σορντό παρουσιάζονται «άχρωμοι» και χωρίς ρυθμό, γεγονός που καθιστά ακόμη πιο ορατή την απουσία του Λεμπ από τη γαλλική ομάδα. Τουλάχιστον ο Χίρβονεν βρίσκεται κοντά στο βάθρο ενώ ο Σορντό έχει μείνει πίσω, μόλις πέμπτος και με μεγάλη διαφορά από τον πρωτοπόρο Οζιέ (2:35 λεπτά).
Μεταξύ των δύο εργοστασιακών Citroen DS3 βρίσκεται ο Τιερί Νουβίλ στο ντεμπούτο του στο χώμα με το Ford Fiesta RS WRC. Ο Βέλγος, μέχρι στιγμής, δείχνει ικανοποιημένος από την απόδοσή του αλλά, όπως είπε, θα παλέψει για την τελευταία θέση στο βάθρο.
Στην έκτη θέση της γενικής βρίσκεται ο Νάσερ Αλ-Ατίγια με ένα ακόμη Ford Fiesta RS WRC και ακολουθούν οι Κεν Μπλοκ, Μπενίτο Γκουερά, Μάρτιν Πρόκοπ και Κρις Ατκινσον που ολοκληρώνουν την πρώτη δεκάδα.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο συνοδηγός του Πρόκοπ, Μίχαλ Ερνστ, ταλαιπωρείται από ίωση αλλά αγωνίστηκε κανονικά ενώ ο Ατκινσον δέχθηκε ποινή 3,30 λεπτών όταν σταμάτησε μέσα στην πρώτη ειδική για να επισκευάσει το τιμόνι του αυτοκινήτου του μετά από επαφή με βράχο.
Μεγάλος άτυχος ήταν ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, ο οποίος εγκατέλειψε πάρα πολύ νωρίς τον αγώνα. Ο Φινλανδός δεν πρόλαβε να συμπληρώσει καλά-καλά 400 μέτρα στην πρώτη ειδική διαδρομή όταν χτύπησε σε βράχο με αποτέλεσμα να διαλυθεί το ψαλίδι του VW Polo R WRC.
Σε καλύτερη μοίρα από τον Λάτβαλα ήταν ο Ευγκένι Νόβικοφ, ο οποίος είχε προβλήματα με την ECU του κινητήρα του Fiesta RS WRC μετά από χτύπημα σε βράχο, στην πρώτη κιόλας ειδική. Ο νεαρός Ρώσος κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα και να μην εγκαταλείψει, χάνοντας ωστόσο πολύ χρόνο.
Στην κατηγορία WRC 2 προηγείται ο Abdulaziz Al-Kuwari με το Ford Fiesta RRC, ο οποίος βρίσκεται 2:24,3 λεπτά μπροστά από τον Νίκολας Φουκς. Ο οδηγός από το Κατάρ έχει χάσει μόλις μία από τις 11 ειδικές διαδρομές που έχουν διεξαχθεί μέχρι στιγμής.
πηγή: Ναυτεμπορική
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.