Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Μιμή Ντενίση: Αυτό που κάνει ο Λαζόπουλος είναι χυδαίο



Καλεσμένη στην εκπομπή Πρωινό Μοu ήταν σήμερα, η Μιμή Ντενίση...
και μεταξύ άλλων μίλησε για την κόντρα της με τον Λάκη Λαζόπουλο που κρατάει χρόνια και την επίθεση που δέχεται.
"Δεν μπαίνω να παρακολουθήσω τι λένε για μένα και δεν ενημερώνομαι από κανέναν. Θεωρώ ότι αυτό που συμβαίνει είναι χυδαίο. Δεν ξέρω γιατί το κάνει και δεν είναι και δικιά μου δουλειά. Είναι δουλειά του μελλοντικού ψυχαναλυτή. Πάντως δεν είναι κάτι νορμάλ. Καταλαβαίνω να παίξεις κάτι και να μην αρέσει. Καταλαβαίνω να πεις κάτι και κάποιος να το σχολιάσει. Αλλά έτσι στα ξαφνικά να κάθεται κάποιος και να λέει φρικαλεότητες, θεωρώ ότι είναι πρόβλημα του μυαλού".
Όσο για το αν θα έπαιζε ποτέ μαζί με τον Λάκη Λαζόπουλο απάντησε: "Δεν έχω πρόβλημα με κανέναν. Επειδή είμαι αληθινή επαγγελματίας, εάν μου έλεγαν ότι στο τάδε έργο ο ρόλος αυτός πάει μόνο σ’ αυτόν τον άνθρωπο θα δεχόμουν να παίξουμε μαζί".
Τέλος η Μιμή Ντενίση πρόσθεσε: "Δεν νομίζω ότι έχει παίξει κάποιο έργο. Δεν ξέρουμε αν είναι ηθοποιός. Αυτά που έχει παίξει δεν είναι έργα, είναι προς την επιθεώρηση, είναι άλλου τύπου πράγμα και δεν τα έχω δει κιόλας. Εγώ δεν εκφέρω γνώμη, όταν δεν έχω δει κάτι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.