Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

H απάντηση της Μάλφα στον Πασχάλη


Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

Ο Πασχάλης πριν από λίγες μέρες έκανε κάποιες δηλώσεις σχετικά με τον σχολιασμό τους απέναντι στον Θανάση Αλευρά ο οποίος υποδύθηκε τον ίδιο:

"Εγώ θέλω να πω ότι η επιτροπή ήταν απαράδεκτη. Είχαμε εκεί πέρα δυο καρακάξες να κρίνουν εμένα – αν είναι δυνατόν", ενώ ακόμη πρόσθεσε πως "Εγώ θα κριθώ από αυτές τις δύο; Επί 35 χρόνια που το συγκεκριμένο τραγούδι έχει αγαπηθεί, έχει κριθεί ήδη. Έρχονται αυτές αντί να κρίνουν τον διαγωνιζόμενο, να κρίνουν εμένα"

Η απάντηση στα λεγόμενα του Πασχάλη ήρθε από το δελτίο του star από τη Μπέσυ Μάλφα η οποία απαντά:

"Αν δείτε προσεκτικά το βίντεο εγώ γελάω με τον κύριο Αλευρά και αναφέρομαι στον ήρωα στον οποίο υποδύεται. Σοπράνο είμαι σε υψηλή τονικότητα γελάω". Η Μπέσυ Μάλφα προσθέτει: "Παιδιά δημοκρατία έχουμε για όνομα του θεού και μου φάνηκε και πολύ αστείος και με πολύ χιούμορ ό,τι ειπώθηκε από τον κύριο Πασχάλη. Ό, τι και να πει ο κύριος Πασχάλης τον λατρεύω και είμαι μαζί του".

Επεξηγεί ύστερα την κριτική της: "Αν το δείτε κι εσείς του είπα ότι η τονικότητά του ήταν πιο χαμηλή από αυτή του κ. Πασχάλη και είχε παραπάνω βιμπράτο από όσο έχει στις καταλήξεις του ο καλλιτέχνης και γι’ αυτό και του έβαλα εννιά, που σημαίνει πως όχι απλά επαίνεσα τον κ. Πασχάλη, μάλλον ύμνος ήταν αυτό που είπα".

Πτοείται όμως η ίδια από αυτά τελικά; "Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη και εγώ θα γευτώ και θα απολαύσω αυτό το πάρτι που γίνεται κάθε Κυριακή γιατί δεν βγαίνω από το σπίτι, έχω οικογένεια και για μένα είναι σα να πηγαίνω σε πάρτι. Δεν θα μου το χαλάσει αυτό κανένας. Δεν υπάρχει περίπτωση. Αυτή τη στιγμή που υπάρχει τόση ανεργία χαίρομαι τόσο πού που άνθρωποι έχουν δουλειά και παίρνουν από μας. Μένω πάντα στην ουσία των πραγμάτων, στο λέω πολύ έντιμα και καθαρά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.