Τρίτη 10 Δεκεμβρίου 2013

ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΣΟΚ :Πώς είναι σήμερα το πρώην μοντέλο…Αλέκα Καμηλά;

«Το είχα μέσα στο μυαλό μου και ήθελα να κρατήσω την παράδοση, αλλά δεν είχα προσδιορίσει το πότε ούτε είχα βάλει κάποιο όριο ηλικίας...
Η πρώτη μου εγκυμοσύνη όντως ήρθε τελείως αναπάντεχα, χωρίς να την έχω προγραμματίσει» τόνισε σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό. Ήταν έτοιμη να αφήσει τα πάντα στην Ελλάδα και να πάει στην Αμερική;

«Πάντα χαρακτήριζε ένας «τυχοδιωκτισμός» τις επιλογές μου, με την έννοια του ότι ακολουθούσα αυτό που μου υπαγόρευε το ένστικτό μου, πήγαινα όπου αισθανόμουν ότι έπρεπε να πάω. Λειτουργούσα με την εσωτερική μου θέληση και δεν υπολόγιζα ποτέ τα πρέπει και την λογική».




πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.