Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Τι λέει η Μαρία Κορινθίου στον Γιάννη Αϊβάζη όταν δεν θέλει να κάνουν σεξ;

Για τις… πολύ προσωπικές στιγμές της με τον Γιάννη Αϊβάζη μίλησε η Μαρία Κορινθίου, η οποία αποκάλυψε τι του λέει όταν δεν θέλουν να κάνουν sex, αλλά και πως είναι η σεξουαλική ...


τους ζωή μετά από αρκετά χρόνια γάμου και ένα παιδί:

«Φυσικά το sex δεν είναι το ίδιο όπως τον πρώτο χρόνο. Ανάλογα με τις περιόδους και την ψυχολογική σου κατάσταση. Μπορώ να πω ότι είναι μεταβαλλόμενες οι καταστάσεις. Αυτό που με διακρίνει σε όλες μου τις σχέσεις, είτε φιλικές, είτε ερωτικές, είναι ότι είμαι ειλικρινής. Όπως θα πω σε μια φίλη μου ότι είμαι κουρασμένη και δεν θέλω να πάμε για καφέ, έτσι αν δεν θέλω να κάνω sex, θα πω “Γιάννη βαριέμαι”. Δεν θα βρω κάποια δικαιολογία, ότι έχω πονοκέφαλο για παράδειγμα».
Τέλος, απάντησε και αν ένιωσε ποτέ άσχημα ποτέ με το σώμα της:
«Γνωρίζω ότι δεν έχω δίμετρα πόδια, γνωρίζω ότι δεν έχω το τέλειο σώμα, έχω τα “πιασιματάκια” μου και περιφέρεια. Είμαι καλά αυτό, δεν με νοιάζει. Μου αρέσουν οι καμπύλες και τα μπούτια μου».

πηγή: You

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.