Το Σάο Πάολο, όπου στις 12 Ιουνίου ξεκινά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, έσπασε ένα νέο ρεκόρ στα μποτιλιαρίσματα, καταγράφοντας ουρά 344 χιλιομέτρων με…
ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.
Το ρεκόρ σημειώθηκε στη μεγαλύτερη πόλη της Βραζιλίας το απόγευμα της Παρασκευής σύμφωνα με τη δημόσια εταιρεία που διαχειρίζεται την κυκλοφορία στο Σάο Πάολο. Η μεγαλούπολη αυτή των 20 εκατομμυρίων κατοίκων, η οποία φημιζόταν ήδη για τη χαοτική κυκλοφορία στους δρόμους της, ταλαιπωρείται εδώ και πολλές ημέρες από απεργία των οδηγών λεωφορείων.
Έπειτα από μια 48ωρη απεργία την Τρίτη και την Τετάρτη των οδηγών λεωφορείων του ίδιου του Σάο Πάολο, από την Πέμπτη απήργησαν για δύο ημέρες οι οδηγοί των λεωφορείων των προαστίων. Στόχος των απεργών είναι να επιτύχουν μισθολογικές αυξήσεις ύψους 10%.
Η κινητοποίηση εντάσσεται στην αύξηση των απεργιών και των διαδηλώσεων στη Βραζιλία καθώς πλησιάζει το Παγκόσμιο Κύπελλο, το κόστος της διοργάνωσης του οποίου υπολογίζεται σε 11 δισεκατομμύρια δολάρια.
ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.
Το ρεκόρ σημειώθηκε στη μεγαλύτερη πόλη της Βραζιλίας το απόγευμα της Παρασκευής σύμφωνα με τη δημόσια εταιρεία που διαχειρίζεται την κυκλοφορία στο Σάο Πάολο. Η μεγαλούπολη αυτή των 20 εκατομμυρίων κατοίκων, η οποία φημιζόταν ήδη για τη χαοτική κυκλοφορία στους δρόμους της, ταλαιπωρείται εδώ και πολλές ημέρες από απεργία των οδηγών λεωφορείων.
Έπειτα από μια 48ωρη απεργία την Τρίτη και την Τετάρτη των οδηγών λεωφορείων του ίδιου του Σάο Πάολο, από την Πέμπτη απήργησαν για δύο ημέρες οι οδηγοί των λεωφορείων των προαστίων. Στόχος των απεργών είναι να επιτύχουν μισθολογικές αυξήσεις ύψους 10%.
Η κινητοποίηση εντάσσεται στην αύξηση των απεργιών και των διαδηλώσεων στη Βραζιλία καθώς πλησιάζει το Παγκόσμιο Κύπελλο, το κόστος της διοργάνωσης του οποίου υπολογίζεται σε 11 δισεκατομμύρια δολάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.