
- Κάποια κρατική υπηρεσία να τους μαζέψει, δεν υπάρχει;
Ακόμη και σήμερα, του Αγίου Πνεύματος, τα τηλεφωνικά κέντρα των Wind και Forthnet έδειξαν πόσο... δεν υπολογίζουν τους πολίτες, ακόμη και αν αυτοί είναι πελάτες τους!...
Πριν από μερικές ημέρες, στο planet-greece γίναμε αποδέκτες παραπόνων τις απαράδεκτης πολιτικής που έχει υιοθετήσει εκ νέου η Wind που μέσω τηλεφωνικού κέντρου καλεί πολίτες που δεν ανήκουν στο δίκτυό τους για να γίνουν συνδρομητές. Ποιος δε θυμάται πριν από μερικούς μήνες την περίπτωση που κάποια υπάλληλος της εταιρείας είχε καλέσει μέχρι και στο προσωπικό κινητό του ίδιου του Πρωθυπουργού για να του πουλήσει... συμβόλαιο!
Αυτή τη φορά, φαίνεται ότι τα τζιμάνια της Wind επανήλθαν πιο δυναμικά. Καλούν μέχρι και 9 φορές (καλά διαβάσατε... εννιά φορές) τον ίδιο πελάτη σε μία μέρα για να τον πείσουν να αλλάξει εταιρεία!
Μάλιστα, ακόμη και σήμερα, ανήμερα του Αγίου Πνεύματος, τηλεφωνούσαν σε ανυποψίαστους πολίτες, αδιαφορώντας εάν κάποιος χριστιανός ήθελε να ξεκουραστεί!
Από κοντά και η Forthnet! Εκεί, τα "σαΐνια" της εταιρείας ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο, αφού καλούσαν ακόμη και τους ίδιους τους πελάτες τους για τους πουλήσουν πρόγραμμα συμβολαίου στη NOVA!
Ειλικρινά, αναρωτιόμαστε, κάποιος αρμόδιος κρατικός φορέας να τους μαζέψει, δεν υπάρχει;



όντος υπήρχε ένα ρεσιτάλ με κλήσεις για προσφορές, με πήραν και wind και οτε για προσφορά h forthnet nova δεν με ενόχλησε καθόλου
ΑπάντησηΔιαγραφήέχει καταντήσει αηδία πιά.....τι πρέπει να κάνει κανείς δλδ;μήνυση για διαρκή παρενόχληση στις εν λόγω εταιρείες;
ΑπάντησηΔιαγραφή