Εναν μάλλον αγχωτικό τρόπο επέλεξε η γαλλική εταιρεία Guy Cotten σε συνεργασία με τη διαφημιστική BBDO για να ευαισθητοποιήσει τους Γάλλους σχετικά με την αναγκαιότητα ύπαρξης σωσιβίων.Πρόκειται για έναν πολύ...
ρεαλιστικό προσομοιωτή πνιγμού, ο οποίος σας βάζει στη θέση του θύματος.
Ουσιαστικά σας δείχνει πόσο εύκολο είναι να ζαλιστείτε και να βρεθείτε στο νερό και πόσο επικίνδυνο είναι όταν δε φοράτε σωσίβιο στα ανοιχτά.
Αυτό που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να scrollαρει συνεχώς με το ποντίκι προκειμένου να κρατήσει ζωντανό τον παίκτη και έξω από το νερό.
Δοκιμάστε τις δυνάμεις σας παίζοντας εδώ
ρεαλιστικό προσομοιωτή πνιγμού, ο οποίος σας βάζει στη θέση του θύματος.
Ουσιαστικά σας δείχνει πόσο εύκολο είναι να ζαλιστείτε και να βρεθείτε στο νερό και πόσο επικίνδυνο είναι όταν δε φοράτε σωσίβιο στα ανοιχτά.
Αυτό που έχει να κάνει ο χρήστης είναι να scrollαρει συνεχώς με το ποντίκι προκειμένου να κρατήσει ζωντανό τον παίκτη και έξω από το νερό.
Δοκιμάστε τις δυνάμεις σας παίζοντας εδώ
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.