Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Αναπληρωτές: 2.500 κενά παραμένουν ακάλυπτα σε Γυμνάσια, Λύκεια


Περίπου 2.500 κενά παραμένουν ακάλυπτα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση λίγες μέρες πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι για το σχολικό έτος 2014-15...


 Τα παραπάνω προκύπτουν από σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ, κ. Κορδής, ο οποίος γνωστοποιεί ότι τα λειτουργικά κενά πλησίαζαν τις 3.000.
Παράλληλα, ο κ. Κορδής επιβεβαιώνει το news.gr σχετικά με τις πιστώσεις του προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων αναφέροντας ότι απομένουν 3.000. Ο αιρετός στο ΚΥΣΔΕ τονίζει ότι το μεγαλύτερο τμήμα των πιστώσεων αυτών θα πρέπει να δοθεί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, αφού οι προσλήψεις μέσω ΕΣΠΑ αφορούν μόνο την Πρωτοβάθμια και την Ειδική Αγωγή.
Παράλληλα ο αιρετός δεν αφήνει ασχολίαστες τις διαφορετικές δηλώσεις του υπουργού σχετικά με τον αριθμό των κενών και τις διαθέσιμες πιστώσεις αναφέροντας τα ακόλουθα:
"Τέλος, είναι απαράδεκτο το "εμπόριο ελπίδας" που συνεχίζει να παίζεται σε βάρος χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών! Οι 22.500 αρχικές προσλήψεις έγιναν σταδιακά 19.500, στη συνέχεια 16.500, με αποκορύφωμα τη δήλωση του υπουργού: "Τώρα, λοιπόν, λέω, για πρώτη φορά ότι οι 19.500 δεν είχαν εξασφαλιστεί. Δεν είχαμε βρει τα λεφτά γι΄ αυτούς!".
Η συνέχεια;
"Εφόσον πείσουμε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να βγούμε από τον κανόνα του 1:10 και εφόσον το πετύχουμε, να προκηρύξουμε τον Ιανουάριο θέσεις για 10000 εκπαιδευτικούς». Η αντιμετώπιση χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών ως απλών αριθμών δυστυχώς συνεχίζεται! Η απάντηση του εκπαιδευτικού κινήματος απέναντι σε τέτοιες τακτικές είναι μια: Ουσιαστική στήριξη του Δημόσιου Σχολείου, μαζικοί μόνιμοι διορισμοί τώρα!".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.